ali-nasir93 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Hei Jeg har ATI Sapphire Radeon HD 3870 512MB, og jeg vil koble min Xbox 360 til skjermen med HDMI. Jeg har DVI utgang og en DVI til HDMI adapter, jeg tror jeg får bilde, men hva kan jg gjøre får å få lyd også???? Vet noen?? Endret 17. januar 2009 av ali-nasir93 Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 tøft kan du koble 360 til pc jeg og vil prøve ^^ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 du skal vel ikke koble til pcen men til skjermen....right? hvis skjermen da har lyd, så fins det løsninger for dette. de som lager dreambox har laget en dvi til hdmi ledning som inkluderer lyd. Om denne fungerer begge veier vet jeg ikke. Lenke til kommentar
ali-nasir93 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) du skal vel ikke koble til pcen men til skjermen....right? hvis skjermen da har lyd, så fins det løsninger for dette. de som lager dreambox har laget en dvi til hdmi ledning som inkluderer lyd. Om denne fungerer begge veier vet jeg ikke. Jeg mener skjermen, mn d er ikke lyd i skjermen Endret 17. januar 2009 av ali-nasir93 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 det er høytallarar, men det kjem ingen lyd? har same problem.. men dog ikkje med hdmi-dvi adapter, bare rein hdmi Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 det er høytallarar, men det kjem ingen lyd?har same problem.. men dog ikkje med hdmi-dvi adapter, bare rein hdmi etter nxe updaten så dukket det opp flere brukere med problem med lyd ved bruk av hdmi. microsoft har enda ikke fikset dette. og al nassr: hvis du skal bruke eksterne høytalere ved siden av din pc skjerm bruk den rød og hvite ledningen. (fins overganger til minijack hvis du trenger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå