starfigther Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 som topicen sier lurer jeg på hvorda dimmensjon jeg burde ha på slangene i vannkjølinga. dvs om jeg skal ta utgangs punkt i koblinga på pumpa og byte nipler på resten av komponenten... pumpe: Eheim 1250 (pumpa senkes ned i vann) radiator: AC evo360 gpu: Swiftech peltier edition HK chip: AC blok HD Innovatek Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Egentlig akkurat det samme om du brukre 3/8 eller 1/2". Du vill ikke merke forskjell på tempen.... Men, blokken fra innovatek er vell 3/8 så da er det greit at resten av systemet er 3/8 også synes jeg... Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 er vel bedre å bruke overgang til innovatek'en når resten av systemet er 1/2" Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 swiftech'n fåes i 3/8 or Airplex evo får du sikkert med 3/8 Eheim fåes med 3/8 Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Er du ute etter best kjøling så er det aller beste å gå 1/22 hele veien. men Innova har ikke dette hehe, så overgang er nok enkleste løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå