polini Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 hei. vil begynne og trene igjen. Har trent litt før, men er lenge siden. så er ikke akkuratt sånn kjempe trent akkuratt nå. er 17 år gammel 80kg. Så lurer på om noen har treningsprogram til meg? kan vel kalle meg "amatør" noen som har et bra treningsprogram til meg. og Linker og Bilder evnt. videoer til diverse Øvelser. sånn at jeg er helt sikker på at det blir gjort riktigt. For trener ikke med noen instruktør. Og er mest ute etter et Treningsprogram går under: få Rep. Alså er ikke så inntreseert i og trene utholdenhet. Mest trene for og bli større. Hadde vert fint om derre hadde noen forslag uten di mest avanserte trenigsapparatene, men tar i mot alt:) Og må også legge om kostholdet mitt: Noen som har noe der. Sunn matt eg bør spise når jeg trener. HAdde vert fint om noen kunne komme med noe her: Et bra Trenningsopplegg og Kosthold:) ( den Perioden jeg trente for lenge siden, så la eg ikkje så masse vekt på kosthold) Lenke til kommentar
Robols Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvor høy er du? Har du lest Veiledning til nybegynnere? Lenke til kommentar
polini Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 har lest den ja. er vel 1.75 Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Da fåreslår jeg at du leser litt mer og kommer med et forslag basert på et av programmene som er på siden som Jompa linket til. Si hvilket program du velger og hva du evt vil forandre på... Lenke til kommentar
Matias Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå