eirberen Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hei! Jeg fikk i går et Sapphire Radeon 9500 pro skjermkort. Det fungerer bra (tror jeg) men det kommer forstyrrelser i skjermbildet, litt vanskelig å forklare, men det er akkurat som noen bølger som flmrer på skjermen. Bølgene flimrer nedover på skjermen..... Hadde win xp, men formaterte og installerte win 2000, Men det samme skjer.. Jeg kjørte 3D Mark 2003 for å se om skjermkortet yter bra selv om det kommer bølger i skjermen. Og fikk 3308 poeng. Er dette bra eller dårlig? Kan noen hjelpe med. Hva er galt? Og hvordan kan jeg eventuelt fikse dette? (Har den nyeste driveren installert + directx 9) Håper på hjelp snarest! Lenke til kommentar
Bluesix Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Dette er et kjent problem, bruk DVI til VGA overgangen (som forhåpentligvis fulgte med skjermkortet ditt) da forsvinner bølgene. Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Tusen takk, nå forsvant bølgene Men det jeg lurte på nå er: Er 3308 poeng i 3dmark 2003 med mitt skjermkort bra?? Og hvordan stiller jeg på skriftstørrelsen i internett explorer? Mvh Eirik Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Men det jeg lurte på nå er: Er 3308 poeng i 3dmark 2003 med mitt skjermkort bra?? Mvh Eirik Kommer helt ann på hvordan maskin du har. Sjekk signatur så ser du mitt oppsett og score. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå