Mahdinho Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg sliter med et par ting... Har nettopp lastet ned en bra Brann-mur programm. Og den scannet PC'en min, og sier at et par ''Ip-Addresser'' er inne og kontrollerer den. Har funnet IP-Addressene og vil helst at de skal slutte å kontrollere PC'en min.. Må jeg kontakte Nettleverandør eller gjøre evt. hva? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Oppdater virusprogrammet ditt (installer et hvis du ikke har), installer Spybot Search and Destroy og avinstaller programmer som ser mistenkelige ut. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Programmet Bit Defender er også et strålende program i så måte. Endret 17. januar 2009 av roberteh Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Men også SuperAntispyWare og Malwarebytes' Anti-Malware fungerer godt sammen med et godt antivirus program. Regner med det er Comodo du har innstallert, det er en veldig god brannmur, og i noen tilfeller "for god" hvis du ikke vet hvordan brannmuren skal konfigureres. Lenke til kommentar
taZer Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvis du vil at vi skal svare, kan du jo legge ut ip-en deres. Du kan også finne ut om det er venner og be dem forklare hvorfor de gjorde det osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå