Jo Are Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hei Jeg har to spørsmål ang. bruk av nettlesern med tastatur og mus: 1. Hvordan zoomer jeg med tastaturet? Er dette i det hele tatt mulig? 2. Hvordan navigerer jeg på nettsidene? Når jeg beveger musen får jeg ikke sett områder som er utenfor skjermen, bruker jeg piltastene på tastaturet flyttes markøren fra en link til en annen. Kan jeg bevege med rundt på nettsider med tastatur og mus som man kan med spakene på ps3 kontrollen? Takker for svar Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Tor det er F1 du bruker for å få menylinjen, mulig høyreklikk også virker. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Tor det er F1 du bruker for å få menylinjen, mulig høyreklikk også virker. Ja vet hvordan jeg får opp menylinjen, men hvordan får jeg til å zoome inn å ut? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Nettleseren i PS3 er den dårligste nettleseren jeg har prøvd. Med mus og tastatur hjelper bare for å klikke på linker og skrive. Lenke til kommentar
halkal Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Nettleseren i PS3 er den dårligste nettleseren jeg har prøvd. Med mus og tastatur hjelper bare for å klikke på linker og skrive. Finnes det forresten en alternativ nettleser til ps3 man kan laste ned og installere? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Hadde vært digg med firefox på ps3 Men man må vel kjøre linux da, orker ikke så mye styr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå