05sib034 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 heisann! Lurte på om noen vet hvor om lover eller forskrifter for når eller hvordan et rom kan klassifiseres som teknisk rom. Bakgrunn for dette er at jeg kjøpte en 3 - roms leilighet som nybygg. I forbindelse med kontrak skriving ble vi fremvist en plantegning over leilighet med bod på 4 m2 tilknyttet det største soverom. I plantegning står det at dette er bod. Ved overtakelse av bolig er sikringskap, vannskap og ventilasjonsaggeregat plassert i "bod", dette medfører at jeg kun har 2 x 80 cm med vegg plass i boden ettersom alle skap må ha plass til å åpne dører. Om noen har innspill eller vet om lignende saker på området, eller om personer selskap som kan svare på dette spørsmålet tar jeg i mot dette med STOR takk!!! mvh Vegard Lenke til kommentar
comsy Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Er en helt vanlig måte å gjøre det på, så regner med att det er lovlig. men jeg er ingen regelrytter, så kan ikke si noe med sikkerhet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå