Libra1988 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hei! Skal kjøpe meg nye hodetelefoner. Har nettopp testet et par trådløse bluetooth hodetelefoner og ble ikke spesielt imponert av de. Derfor vurderer jeg nå å gå til kjøp av et par ordentlige gode hodetelefoner. Har lest mye bra om disse fra AKG, noen som har erfaring med disse? Skal i hovedsak brukes til musikk og filmtitting =) MVH Libra Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hei Sjekk ut Beyerdynamic DT250 og DT770. God lyd samt veldig behagelig å bruke over lenger tid. AKG er penere kosmetisk, men jeg syntes Beyerdynamic har bedre lyd og er mer komfortable. lykke til Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 utseende betyr ikke stort egentlig, jeg skal kun bruke de hjemme.. Hmmm, ikke lett å velge =P Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Er det noen forskjell på AKG k271 mk2( http://www.4sound.no/shop/default.aspx?CategoryId=62623 ) og AKG k271 studio ( http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=95024 ) ??????????? hvis det er det; hva er forskjellen ? Lenke til kommentar
-Makaveli- Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Hei, Jeg har K271 og DT770. DT770 har en litt mer farget lyd med en brutal bass. Jeg foretrekker disse til heavy metal, spill.. film osv.. K271 produserer en litt mer finere.. nøytral realistisk lyd. Klar fin diskant, myk mellomtone.. Bruker disse til blant annet klassisk musikk.. Anbefaler at du hører på dem, siden de er nokså ulik i lydsignaturen. For moro og all-around bruk vil jeg si DT770 er å foretrekke. Endret 18. januar 2009 av -Makaveli- Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 De skal i grunnen brukes til forskjellig og musikk smaken er veldig variert.. Må nok høre på de ja. Blir litt usikker når du kommer med den beskrivelsen av hodetelefonene, hmmm =P Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Da ble det AKG på meg og de virker veldig veldig bra so far.. Skulle gjerne kjøpt en forlenger til kabelen, vil dette gå veldig utover kvalitet ? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Neida. Noen påstår at de kan høre forskjell, men så lenge ikke alle komponentene er i "superduperhighend"-klassen, spiller det liten rolle om du kjøper en skjøteledning på Clash eller en gullkabel fra Godgaveyouthatsound. Endret 22. januar 2009 av Aiki Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Du gjorde nok et godt valg med AKG. I forhold til mange andre hodetelefoner er de så nøytrale at noen vil si de er kjedelige. I mitt tilfelle var AKG perfekt. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Ja, synes selv at de var et veldig godt kjøp.. For meg er det mediet som er det viktigste, eneste jeg forventer av hodetelefoner er god og klar lyd(og det er det mildt sagt i disse) =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå