Gå til innhold

Navn til dyreside ønskes

Anbefalte innlegg

Jeg har nå tenkt og tenkt og atter tenkt, men kommer ikke på noen klingende navn til siden som skal publiseres snarlig. Den omhandler et virtuelt dyrespill, og ellers dyrefakta og diverse tjenester for dyreinterisserte.

Noen som har tips til navn som kanskje kan brukes? :)

Noen navn som muligens kan brukes er;

Nettzoo.com

Virtuellzoo.com

Virtuelledyr.com

Onlinedyr.com

Onlinezoo.com

Men tingen er det at jeg ikke føler det "klinger" helt. Får ikke helt følelsen av at det er en dyreside, om dere skjønner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-178389

vet at det finnes en side som heter mittdyr.no, men ikke mittdyr.com..

men det blir kanskje litt for teit å ha en side som heter det samme, bortsett fra at den ene har .no og den andre har .com :hmm:

var egentlig det beste jeg kom på i farta :!:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389
Vil ikke stjele navn nei. Det må være unikt :) Men takk for svar dog.

skjønner det ja! :)

men det er ikke lett å komme opp med navn til slike sider :hmm:

Lenke til kommentar

Enig med Jonta. Onlinezoo.com ville jeg foretrukket fremfor dyreportalen.com. Men så ville jeg også foretrukket dyreportalen.no fremfor onlinezoo.com. Poenget mitt er at jeg tenker useriøst/kjøkkenbenkprodukt med "norskeord.com". Registrer deg som enmannsforetak og skaff deg .no-domene :)

Lenke til kommentar
Enig med Jonta. Onlinezoo.com ville jeg foretrukket fremfor dyreportalen.com. Men så ville jeg også foretrukket dyreportalen.no fremfor onlinezoo.com. Poenget mitt er at jeg tenker useriøst/kjøkkenbenkprodukt med "norskeord.com". Registrer deg som enmannsforetak og skaff deg .no-domene :)

Jo, men det er ikke "bare, bare" å registrere seg heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...