FlowerEye Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg har nå tenkt og tenkt og atter tenkt, men kommer ikke på noen klingende navn til siden som skal publiseres snarlig. Den omhandler et virtuelt dyrespill, og ellers dyrefakta og diverse tjenester for dyreinterisserte. Noen som har tips til navn som kanskje kan brukes? Noen navn som muligens kan brukes er; Nettzoo.com Virtuellzoo.com Virtuelledyr.com Onlinedyr.com Onlinezoo.com Men tingen er det at jeg ikke føler det "klinger" helt. Får ikke helt følelsen av at det er en dyreside, om dere skjønner. Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 vet at det finnes en side som heter mittdyr.no, men ikke mittdyr.com.. men det blir kanskje litt for teit å ha en side som heter det samme, bortsett fra at den ene har .no og den andre har .com var egentlig det beste jeg kom på i farta :!: Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Vil ikke stjele navn nei. Det må være unikt Men takk for svar dog. Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Kanskje gladidyr.com eller unikedyr.com? Uff, nei, det skal ikke være lett dette her. Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Vil ikke stjele navn nei. Det må være unikt Men takk for svar dog. skjønner det ja! men det er ikke lett å komme opp med navn til slike sider Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Har bestilt webhotell nå Det ble Dyreportalen.com Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 synes det ble et bra navn Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Av alternativene du kom med er "onlinezoo.com" det beste. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Enig med Jonta. Onlinezoo.com ville jeg foretrukket fremfor dyreportalen.com. Men så ville jeg også foretrukket dyreportalen.no fremfor onlinezoo.com. Poenget mitt er at jeg tenker useriøst/kjøkkenbenkprodukt med "norskeord.com". Registrer deg som enmannsforetak og skaff deg .no-domene Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Enig med Jonta. Onlinezoo.com ville jeg foretrukket fremfor dyreportalen.com. Men så ville jeg også foretrukket dyreportalen.no fremfor onlinezoo.com. Poenget mitt er at jeg tenker useriøst/kjøkkenbenkprodukt med "norskeord.com". Registrer deg som enmannsforetak og skaff deg .no-domene Jo, men det er ikke "bare, bare" å registrere seg heller. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 hva med Doggiestyle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå