firberblad Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hei, Har fått et rart problem med min 360. Eject funksjonen funker kun om det ligger en plate på plass. Hvis jeg trykker close tray uten plate i må jeg ta en tang og fysisk dra ut "trayet". Noe som skjer en del når ungene holder på. Noen som har vært borti dette før? så lenge jeg har en plate i funker det uten prob, men jeg er jo redd for at de gangene jeg faktisk må røske den ut med tang vil slite på boksen. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Har du også prøvd "eject" knappen, altså den manuelle på selve dvd spelleren ? hvis du har problemer, så er det jo bare å ringe microsoft og bestille service. tar rundt en uke. og er gratis. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Har samme problem selv, eject-knappen vil ikke løse ut skuffen, den kommer ut ca. 3-4 mm, så stopper den. Fant ut at hvis jeg dytter inn skuffen etter å ha trykket på eject-knappen kommer den ut som vanlig. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Har samme problem selv, eject-knappen vil ikke løse ut skuffen, den kommer ut ca. 3-4 mm, så stopper den. Fant ut at hvis jeg dytter inn skuffen etter å ha trykket på eject-knappen kommer den ut som vanlig. umm, kabinettet til xboxen som er klemt litt, slik at skuffen ikke løsner skikkelig, hvis du skifter posisjon på xboxen, (stiller opp eller legger den ned) vil du se at den løser ut dvd trayen. Uten at dette er en fullgod løsning. syns faktisk dette bør være en garanti sak. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Haha. Nøyaktig dette problemet hadde pappa på sitt gamle sterioanlegg. Hvis man trykket på ejekt uten CD, gikk den litt ut, og hvis vi trykket på selve skuffen etter å ha trykket ejekt som Bertelsen sier, gikk den helt ut Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) umm, kabinettet til xboxen som er klemt litt, slik at skuffen ikke løsner skikkelig, hvis du skifter posisjon på xboxen, (stiller opp eller legger den ned) vil du se at den løser ut dvd trayen. Uten at dette er en fullgod løsning.syns faktisk dette bør være en garanti sak. Ja, får den nok reparert uten kostnader, men jeg venter til den sier adjø for godt. Hehe, sykt Kajac. Endret 17. januar 2009 av Bertelsen Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Skal prøve å sette den på høykant... Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Låner tråden din litt jeg.. Når jeg setter den på høykant, så vises ikke de lysene som skal fortelle hvilke kontrollere som er slått på rett. De vises som om jeg skulle ha lagt den vanrett... Skal den ikke justere seg etter hvordan man har den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå