emero Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 400D har CF, 450D har SD. Det er lett å huske feil når man skal huske alle spesifikasjoner på alle kameraer fra Nikon, Canon, Sony, Pentax og Olympus. Jeg fatter faktisk ikke at kunder ikke kan tenke lenger. De som står bak disken skal kunne alt på rams om alle kameramodeller fra alle disse merkene, i tillegg til ekstrautsyr, osv. I TILLEGG skal de vite alt om alle kompaktkameraene, digitale bilderammer, albummer, rammer, fotofremkalling (størrelser, papir, osv, osv), priser på alt sammen, også videre. Det er faktisk vanskeligere å stå i en slik butikk enn det er å selge eiendommer, vil jeg påstå, noe som faktisk krever en utdannelse. I tillegg er dette et marked med varer som oppdaterer seg daglig 365 dager i året. Og når en selger er uheldig og husker feil om et minnekort lages det oppstyr om det? Jeg synes folk i dag har fått altfor mye på sølvfat, og må skjerpe seg. Det er faktisk ikke så lett å smile seg gjennom hver bidige dag i et slikt arbeid når folk gjentagende hisser seg opp over bagateller og stiller krav til at du skal stoppe verden for deres skyld. Jeg snakker ikke spesielt om minnekort episoden nå, men generelt. Tenk to ganger før dere kommer inn i butikken og skjeller ut stakkaren bak disken. Sorry om dere synes dette ble off topic, men jeg mente noen bør stå frem for motparten også. Lenke til kommentar
oleanl Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 400D har CF, 450D har SD. Det er lett å huske feil når man skal huske alle spesifikasjoner på alle kameraer fra Nikon, Canon, Sony, Pentax og Olympus. Jeg fatter faktisk ikke at kunder ikke kan tenke lenger. De som står bak disken skal kunne alt på rams om alle kameramodeller fra alle disse merkene, i tillegg til ekstrautsyr, osv. I TILLEGG skal de vite alt om alle kompaktkameraene, digitale bilderammer, albummer, rammer, fotofremkalling (størrelser, papir, osv, osv), priser på alt sammen, også videre. Det er faktisk vanskeligere å stå i en slik butikk enn det er å selge eiendommer, vil jeg påstå, noe som faktisk krever en utdannelse. I tillegg er dette et marked med varer som oppdaterer seg daglig 365 dager i året. Og når en selger er uheldig og husker feil om et minnekort lages det oppstyr om det? Selv synes jeg det faktisk er ganske godt gjort å sette seg så lite inn i sitt eget kamera at man ikke vet hvilken minnebrikke det bruker.... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg forventer at de som skal selge meg et minnekort vet forskjell på CF og SD. Jeg forventer også at om Japan Photo skal være en butikk for slike sære amatørfotografer som meg selv, så må de prøve hardere.Som jeg sa tidligere opp, så har jeg selv solgt feil minnekort selv om jeg meget godt vet hvilket minnekort kunden skulle ha. Det er lett å ta feil, spesielt i et hektisk øyeblikk eller om man er trøtt og/eller sliten. Det er nemlig helt normalt å gjøre feil en gang i blant for oss som er vanlige mennesker. Det må du, som tydeligvis er et overmenneske, forstå. 400D har CF, 450D har SD. Det er lett å huske feil når man skal huske alle spesifikasjoner på alle kameraer fra Nikon, Canon, Sony, Pentax og Olympus. Jeg fatter faktisk ikke at kunder ikke kan tenke lenger. De som står bak disken skal kunne alt på rams om alle kameramodeller fra alle disse merkene, i tillegg til ekstrautsyr, osv. I TILLEGG skal de vite alt om alle kompaktkameraene, digitale bilderammer, albummer, rammer, fotofremkalling (størrelser, papir, osv, osv), priser på alt sammen, også videre.(...) Word Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå