gaggy Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Hei. Jeg slutta å spille fotball når jeg var ca 13år. Og i dag er jeg 21år, og savner fotballen voldsomt. er ganske motivert til å satse fremover når sesongen begynner. har følgt en del med på premier league,champions league etc det jeg trenger hjelp til her da er å få litt perspektiv på hva muligheter, altså hva som er reelt og hva jeg burde gjøre, hvis noen har litt erfaringer,råd,tips o.l i forhold til at det er lenge sida jeg har spilt og ønsker å satse igjen. det jeg lurer på mest er hvor på banen jeg burde spille. og hvordan jeg burde trene i forhold til den posisjonen jeg vil spille i. jeg liker vel egentlig midtbane/angrep best. forsvar er ikke noe for meg. funker sikkert som back though. egenskaper: - stor løpskapasitet/arbeidskapasitet - bra overblikk,ro og spilleforståelse av hva jeg kan forstå. da mener jeg når jeg skal/burde sentre,drible,skyte,vende,holde spillet. - bra teknikk, er det jeg får høre av alle når det gjelder fotballen. at jeg har "syk teknikk" hehehe. er en skikkelig løpsgigant egentlig, offensiv sentral midtbane innbiller jeg meg at jeg egner meg som egentlig. men kan ta feil. eller en driblete hardtarbeidende midtbanespiller. om meg: jeg er 1,74cm høy er ca 65kilo men noe fett og noe muskler. er egentlig ikke i kjempeform men er helt ok. vet det er en lokal 7div klubb med et a-lag i 4div som kunne passet meg. men må spille på meg selvtillit og innrette meg inn i vanene og lagånden/følelsen igjen før jeg kan steget opp til 4div vil jeg tro. noen formeninger her? konstruktive og relatert til det her plz. takk! Endret 17. januar 2009 av gaggy Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 7. div burde passe deg fint til og begynne med, men etter en 8 års periode borte fra fotballen ville jeg ikke forventet meg 4. div spill med det første. Det er iallefall en vesentlig forskjell. Jeg ville tro at en sentral midtbaneposisjon ville passe deg uten å vite noe s?rlig om deg som spiller. Lenke til kommentar
gaggy Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 hehe takk for litt feedback. ja jeg er litt som grindheim, har offensive og defensive kvaliteter. løper jækla mye, kan score mål og teknisk drillert etc. speller fotball her på folkehøgskolen så er litt inni det igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå