Gå til innhold

Garanti rep. på tv kjøpt på nett ?

Anbefalte innlegg

Hei ! lurer på om det er mulig for meg å kjøpe et philips lcd tv hos f.eks mpx.no og levere dette til en eventuell garanti reperasjon hos en autorisert reperatør her i Bergen om noe skulle skje.

Altså å slippe å sende tven inn til mpx.

Dårlig sammenligning, men gjorde noe tilsvarende med en telefon .. hadde en nokia mobiltelefon som jeg leverte til et Nokia verksted her i Bergen.

De prøvde å fikse feilen 3 ganger uten at det hjalp.(jeg betalte ingenting for reperasjonene)

Så endte det til slutt med at jeg sendte den inn til mpx med kvittering for de 3 forsøkene og fikk til slutt en ny tlf.

Lurer bare på om noen har erfaring med dette når det gjelder TVer.

Med vennlig hilsen Jørgen! :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei ! lurer på om det er mulig for meg å kjøpe et philips lcd tv hos f.eks mpx.no og levere dette til en eventuell garanti reperasjon hos en autorisert reperatør her i Bergen om noe skulle skje.

Altså å slippe å sende tven inn til mpx.

Jeg har ikke erfaring med akkurat dette, men generelt: Når det dreier seg om reklamasjoner, skal du først henvende deg der du har kjøpt TV-en. Kanskje de lar deg levere den inn der du foreslår, kanskje ønsker de å ha den inn til seg selv eller til en reparatør de har samarbeidsavtale med. Du skal uansett ikke betale frakten ved reklamasjon, og er de veldig greie sender de noen hjem til deg for å hente TV-en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...