Gå til innhold

Hvordan spille av videofiler med bra kvalitet på mobilen?

Sensei

Anbefalte innlegg

Jeg har nå fått meg Samsung innov8 som bruker s60,ver.3....Det jeg lurte på var o det er mulig å laste ned noe program til den slik at jeg kan spille av avi.filer. eller om det finner no annen måte å få bra kvalitet på filmene....konvertering går så jævelig sent.

Endret av Sensei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nå fått meg Samsung innov8 som bruker s60,ver.3....Det jeg lurte på var o det er mulig å laste ned noe program til den slik at jeg kan spille av avi.filer. eller om det finner no annen måte å få bra kvalitet på filmene....konvertering går så jævelig sent.

Ja, det gjør det. Coreplayer funker veldig fint på Symbian. Bruker den selv.... :-)

http://www.coreplayer.com/content/view/28/69/

Lenke til kommentar

Siden mitt spørsmål går også på det samme som TS, vil jeg ikke lage en ny tråd, stiller spørsmål her og håper at det er greit.

Nå har jeg lastet ned coreplayer, når jeg spiller en video, kan jeg bare høre lyd, ikke noe bilde. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette problemet?

Det er snakk om videoformat som støttes av coreplayer.

Lenke til kommentar
Siden mitt spørsmål går også på det samme som TS, vil jeg ikke lage en ny tråd, stiller spørsmål her og håper at det er greit.

Nå har jeg lastet ned coreplayer, når jeg spiller en video, kan jeg bare høre lyd, ikke noe bilde. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette problemet?

Det er snakk om videoformat som støttes av coreplayer.

Litt dumt spørsmål, men har du prøvd å justere volumet på mobilen din? På min N82 så var det helt tyst først, men så brukte jeg den normale volumtasten på siden av telefonen for å sette opp lyden. Og det funket nemlig :)

EDIT: Litt blind her i dag.... ser nå at du HAR lyd men mangler bilde ja.... beklager, ingen anelse :( Men antageligvis noe med konvertering ja :-)

Endret av zannas
Lenke til kommentar

Må man knovertere filene selv etter å ha fått coreplayer? Det jeg har prøvd til nå har vært å konvertere et par filmer i avi. til mp4, da med konverteringsprogramet som fulgte med når jeg kjøpte min samsung. Men merker at kvaliteten blir rimelig dårlig. Sett i forhold til de filmsnuttene som fulgte med telefonen så er det stor forskjell.

mulig det er litt dumme spm, men er helt grønn på dette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...