go4life Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hei! Jeg vet at man kan kjøpe varer fra andre land opp til kr200 uten toll. Men gjelder denne prisen kun for varen, eller er det totale prisen med frakt som blir belastet? takk! Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvis prisen på varen er over 200kr, blir det moms på både vare OG frakt + behandlingsgebyr. Lenke til kommentar
go4life Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Hvis prisen på varen er over 200kr, blir det moms på både vare OG frakt + behandlingsgebyr. Så hvis varen er la oss si 150kr og frakten er 100kr, må jeg betale toll da? takk forresten:) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvis prisen på varen er over 200kr, blir det moms på både vare OG frakt + behandlingsgebyr. Så hvis varen er la oss si 150kr og frakten er 100kr, må jeg betale toll da? takk forresten:) Hvis det ikke er klær eller andre tollbelagte varer så slipper du å betale toll. Hvis varens verdi er under 200,- slipper du .mva. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvis prisen på varen er over 200kr, blir det moms på både vare OG frakt + behandlingsgebyr. Så hvis varen er la oss si 150kr og frakten er 100kr, må jeg betale toll da? takk forresten:) Nei, du må ikke betale toll da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå