Pug Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Jeg har sett på disse tre kameraene: -Casio Exilim EX-Z3 -Olympus Mju 300 -Canon Digital Ixus v3 Hvilket av dem er "best" noen som har noen anbefalinger? Alle fikk jo omtrent de samme karakterene osv... Noen andre kameraer som er bedre i den prisklassen? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Ikke noen som har noen erfaring med noen av disse kameraene? Noen store forskjeller mellom de? Lenke til kommentar
howzer Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg vurderte selv Ixus v3, men endte opp med Olympus Mju 300, og jeg er fornøyd med det. Har inntrykket av at Mju tar bedre bilder enn de andre kameraene, ut ifra hva jeg har sett på akam.no, og en test fortalte om strålende fargegjengivelse hos Mju. Den samme siten påpekte litt dårligere resultater på Ixus v3. Men Mju har ingen manuelle innstillinger på f.eks. ISO-nivå, så man kan ikke senke dette for å unngå støy på mørke bilder f.eks. Mulig Ixus kan det. Mju har dessuten lavere oppløsning på video og ingen lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå