steinrr Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Tør du slåss med meg? For de som har les Don Quijote, så tar de nok denne Canon EOS 20D, Canon EF 17-40 f/4 L, 19mm, 1/[email protected], ISO 100 Endret 17. januar 2009 av steinrr Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 En kjempe! Flott bilde må jeg si. Nå er ikke jeg den rette til å komme med kritikk, og har vel egentlig ikke noe å komme med heller. Forresten, mulig å få bildet i bakgrunnstørrelse (1280x1024)? Tror det hadde egnet seg godt som skrivebordsbakgrunn. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg tror det blir langt bedre hvis du vrir det 180 grader! Fint perspektiv, og det fungerte bra fargeløst.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det fungerer glimrende slik det gjør. En mer tydelig diagonal er det nesten umulig å få til, og i tillegg kommer det flere triangler og en noenlunde grei bruk av tredjepartsregelen. At det totale uttrykket er stilig gjør ikke noen skam på bildet heller. Det er noe som minner meg litt om den filmatiske ekspresjonismen, med fokus på det mekanisk samfunnet. Men det er jo ikke rart at bildet ble bra. Det må du nok takke det flotte kamerahuset ditt for. Æres den som æres bør, mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå