Gå til innhold

Acer Aspire 8920G

Anbefalte innlegg

Er du en av de som lenge har vært oppgitt over de håpløse egenskapene til Acer Aspire 8920G?

Jeg kjøpte meg en slik for en liten stund siden og var helt oppgitt. Greit nok så hadde jeg ikke regnet med at en bærbar kunne kjøre alt på super grafikk, men jeg regnet iallefall med at en bærbar jeg gav 13,000,- for kunne kjøre spill greit nok. Som de aller fleste som kjøpte denne pc`n merket var at selv ikke på lavest grafikk kunne noe som helst av nyere spill kjøres, tilogmed CS:S lagget seg ut etter noen minutter.

En av grunnene for dette er vel ingen andre enn Acer sin feil. Nvidia (som forsyner de fleste av pc`ne deres med skjermkort, og andre merker også for den saks skyld) oppfordret selvskapene som solgte bærbare datamskiner til å lage sine egne drivere. Derfor ble du da sendt tilbake til "skaperne" når du prøvde å finne drivere på sider som www.nvidia.com. Disse driverne var rett og slett ikke bra nok, noe Acer Aspire 8920G merket ALT for godt.

Nå har heldigvis Nvidia laget egne drivere for GeForce 8M og 9M seriene og de kan du finne på http://www.nvidia.com/object/notebook_drivers.html

Jeg kan bare si at dette gav meg igjen litt tro på at bærbare maskiner faktisk kan spilles på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...