Eirikii Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Monterte oppsettet igår, det er med to Samsung Spinpoint T166 500GB S-ATA II hardisker. Plaserte de i sataport 1 og 2 på hovedkortet, Cd- rom i nr. 3. Etter å ha instalert windows og forskjellige drivere, så jeg at det bare var en hardisk som ble vist i min datamaskin. Jeg har ikke, ettersom jeg vet ( :S ), valgt et raid 0, oppsett. Windows Vista 64 forresten. Kan se på enhetsbehandling at det er to Samsung disker der, også i bios, men ikke i min datamaskin. Blir ganske frustrert. Huff. Tusen takk for all hjelp på forhånd, for hjelp trengs Endret 17. januar 2009 av Eirikii Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Start-høyreklikk på min datamaskin-behandle/manage-diskbehandling- tilordne bokstav og navn til disken. Prøvd det? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Den må nok bare initialiseres På xp er det bare å høyreklikke på min datamskin, velge behandle, og da skal du få mld om en ny disk, og om du vil initialisere den nå Da er det bare å gjøre det, så må du høyreklikke på den nye disken på lista der og velge at du vil partisjonere den, og formatere den da dukker den opp på min datamaskin Regner med at det er ganske lik fremgangs måte på vista også! Lenke til kommentar
Eirikii Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Start-høyreklikk på min datamaskin-behandle/manage-diskbehandling-tilordne bokstav og navn til disken. Prøvd det? Takk... Løst. Litt flut å glemme noe egentøig ganske basic. Men tusen hjertlig takk... Ps. Det her satt jeg med i mange timer og reiv meg i håret med, så med litt innput fra noen klokere hoder var det løst på 2 minutter Endret 17. januar 2009 av Eirikii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå