Gå til innhold

hvor lenge påvirket av hasj?


Tmz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Overdose går heller ikke..

Siden tidenes morgen er det 2 registrerte personer som har dødd av overdose med hasj. Jeg vil tro de spiste en 1kg kubbe eller noe

 

3-4-5 timer. Du kan kjøre bil 10 min etter du har røyka også, men det er ikke akkurat til å anbefale. Du kan jo kjøre etter 2 six packs og, men det er heller ikke akkurat til å anbefale

Det har jo jack shit å si, det er ulovlig å røyke hasj, det er ulovlig å kjøre i sterk rus. Så hva har det egentlig å si? Du har muligheten til å ta 2 fluer i 1 smekk her

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Du blir definitivt en dårligere sjåfør i hasjrus. Du må minimum vente til du ikke kjenner deg rusa lengre. Kanskje enda lenger, etter en rus blir du 'dum' de neste to-tre dagene. Det går hardt utover lære-evnen og jeg hadde ikke vært overrasket om du ble sløvere på andre områder også.

 

En enkel måte å teste på er å spille spill. Jeg har feks spilt civilization i fylla og merker godt at jeg spiller dårligere enn i edru tilstand. Prøv et utvalg spill som krever litt av deg mentalt, både ressoneringsevne, planlegging, koordinering, presisjon og reaksjonsevne.

Lenke til kommentar

Har selv kjørt masse bil etter hasj røyking. Er ikke noe problem med det, man blir forsåvidt bare mer forsiktig og fokusert på det man gjør. Rusen går over etter 2-2.5 time vanligvis, og nei man blir ikke dum i flere dager etterpå. :p

 

Klart at om man har en dag hvor man våkner opp med å røyke hasj, så fortsetter å røyke mesteparten av dagen til man legger seg så kjenner man seg litt slapp dagen etter.

 

Og selvfølgelig spiller man spill mye dårligere i fylla, alkohol går jo direkte ut over koordineringsevnen din. Hasj fungerer ikke på samme måte, jeg har satt rekorder i guitar hero mens jeg har vært fjern.

Lenke til kommentar
Har selv kjørt masse bil etter hasj røyking. Er ikke noe problem med det, man blir forsåvidt bare mer forsiktig og fokusert på det man gjør. Rusen går over etter 2-2.5 time vanligvis, og nei man blir ikke dum i flere dager etterpå. :p

Jeg kjenner en fyr som har fyllekjørt ganske mange ganger, siden han ikke har dødd av det så må vel det bety at fyllekjøring ikke er farlig likevel? Eller kanskje han bare har hatt flaks...hold deg unna rattet når du er høy du. Det er farligere enn du tror. At du tror du blir mer konsentrert betyr vel bare at du sitter med 'sauestirr' framover mens kilometrene flyr behaglig av sted.

 

 

Og selvfølgelig spiller man spill mye dårligere i fylla, alkohol går jo direkte ut over koordineringsevnen din. Hasj fungerer ikke på samme måte, jeg har satt rekorder i guitar hero mens jeg har vært fjern.

La noen andre bedømme hvorvidt du beholder åndsevnene dine når du røyker. At du mener at du fortsatt er like klar i toppen er vel heller uttrykk for at hasjen demper din evne til å vurdere deg selv. En spillrekord imponerer ikke så mye, jeg har satt rekorder på spill når jeg er dritings men jeg vet godt at det generelle nivået mitt er dårligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...