PyrionZ Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Halla! Bulker nå som det er vinteren, men før det er baris vær, så blir det deff.. Men, hvor lenge skal jeg deffe? Når burde jeg begynne? Har enda en god del underhuds-fett, som jeg tenkte å fjerne før sommern. Takker for svar; p Lenke til kommentar
DMN Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det kommer helt ann på hvor mye du vil gå ned, ideelt å gå ned 0,5-1kg i uka. Personlig starter jeg på deffen nå i februar, og skal holde den oppe til litt uti april. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Okei, er ikke mange kiloene jeg trenger å gå ned.. Er bare den lille klumpen nederst på magen, og har ikke så mye fett ellers. Så, kanskje bare løpe/sykle det bort? Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 jeg løper mye, og den siste måneden har midjen begynt å snevre inn *glise* merket det imorges, etter 10km løpet igår, at midjen var seriøst snevret inn! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 jeg løper mye, og den siste måneden har midjen begynt å snevre inn *glise* merket det imorges, etter 10km løpet igår, at midjen var seriøst snevret inn! Hvis du merket det etter bare én løpetur vil jeg tro det er veskebalansen i kroppen sin har forandret seg. Okei, er ikke mange kiloene jeg trenger å gå ned.. Er bare den lille klumpen nederst på magen, og har ikke så mye fett ellers. Så, kanskje bare løpe/sykle det bort? Du må rett og slett bare slanke deg vekk. Mange vet at man ikke kan brenne fett et bestemt sted på kroppen, det bestemmer kroppen selv. Men når du har mistet nok fett vil klumpen på magen også forsvinne. Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvis du går inn for det kan du vel klare deffen fom. midten/slutten av feb. til mai?! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det er da litt avgjørende hvor høy fettprosenten er i dag. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Får se åssen jeg gjør det; p Takker for svar så langt: ) Endret 20. januar 2009 av -pyrion- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå