Baba2 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Heisann! Jeg har lyst til å finne meg et (flere?) morsomt multiplayer spill til xbox. Det må være lokal flerspiller, hvor man kan ha det gøy med venner. Ting som kreves: - Ikke skytespill - Mulighet for 2++ player - Gjerne offroad bilspill - Sportsspill (ikke fotball, basketball eller bordtennis) - Grafikk er ikke viktig - Vinter sport? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Lips Scene It Lego Indiana Jones, Lego Batman og Lego Star Wars(Kun 2 player her da) Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Rock Band / Guitar Hero World Tour. Eneste jeg kommer på i farten. Men det finnes jo mange tøffe Arcade spill. Kan anbefale Worms og/eller Vigilante 8. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Du har da Skate, snowboard spill som heter Stoked kommer, eeem Grid eller hva det heter..jeg kommer ikke på noe mer akke så kresen på spill! lykke til! Lenke til kommentar
Siege Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Bionic Commando: Rearmed. Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Baja: Edge of control. Et veldig bra offroad bilspill NHL 09 Skate og Skate 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå