mars001 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Dette problemet begynner å gå meg seriøst på nervene men aner ikke hva jeg skal gjøre med det, i Vista hadde jeg store problemer med hardware interrupts bruker CPU og lagger hele PC'en, trodde det var et spesifikt problem i Vista, så jeg la inn Win7 og det har vært helt fint fram til nå, hvor den samme dritten begynner her også, så det må være noe problemer med hardware. Jeg klarer ikke finne ut hva det kommer av, for det er helt tilfeldig, hvis PC'en har stått idle på natten, kan problemet være der på morningen, så det er ikke i forbindelse med en viss oppgave. Når problemet kommer viser programvare at CPU blir brukt, task manager viser ikke dette, når jeg bruker process explorer ser jeg det er hardware interrupts, og selv om det bare er 14-16% CPU som blir brukt LAGGER maskina noe sykt. Hva kan jeg gjøre med dette? Håper virkelig noen kan hjelpe http://img413.imageshack.us/my.php?image=78188703fj5.png Endret 17. januar 2009 av mars001 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Har bare hatt dette problemet en gang, da var det en USB fjernkontroll som var synderen. Foreslår at du begyner med å koble fra eventuelle USB enheter. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Har bare en USB mus, prøvd en ps2 mus, men det hjalp ikke, kanskje prøve en ny rambrikke Endret 18. januar 2009 av mars001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå