TRiGGr Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg har nettopp formatert pcen min og lastet ned alle Driverne fra http://global.msi.eu/index.php?func=downlo...amp;prod_no=232 Men får ikke noe lyd ut fra pcen, micen min fungerer men ikke lyd. Har prøvd å bytte headsett og sånt men fungerer fortsatt ikke. MSI K8N Diamond Plus, nForce4 SLI X16, Socket-939, SB Audigy, GbLAN, PCI-Ex16 Trenger virkelig hjelp vet ikke om noe annent jeg kan gjøre... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Du skulle ikke tilfeldigvis kommet bort i "demp" knappen? Hvordan operativsystem bruker du? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Du kan også se om du finner den her. Driveren altså. Lenke til kommentar
TRiGGr Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg er helt sikker på at jeg ikke har kommet borti demp knappen. Fordi jeg har prøvd å skru den av og på flere ganger.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Å du har sjekket alt er koblet riktig? Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Om du har windows xp kan du prøve og: Start -> kontrollpanel -> System -> Maskinvare -> enhets behandling Der kan du se om du finner Lydkortet ditt og om det har noen Errorer eller lignende. Om det ikke er noen form for error eller lignende prøv og oppdatern drivern gjennom enhets behandlingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå