Lars Johan Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hva har du i mot/ikke i mot micrososoft? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Ingenting spesielt. Kanskje de overdriver produktene sine litt for mye avogtil men eller nothing som eg kommer på. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Det går litt opp og ned. Enkelte ganger skulle man tro jeg var i drapshumør når jeg sliter og MS får skylda (Får ikke MS alltid skylda?) Men stort sett så er jeg fornøyd med (enkelte) av produktene til Bill. XP pro SP1 har ikke laget problemer for meg. Derimot har jeg laget problemer for XP pro SP1 opptil flere ganger. Hvorfor kan ikke Linus og Bill bli venner da og lage noe "ordentlig"? DrErling Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Program vare er ALTFOR dyrt. Men jeg DIGGER tastaturene dems. Finnes ikke bedre. Har et Mircosoft Wireless Natural. Det er genialt. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Liker ikke metodene deres. De har for vane til å presse ut mindre aktører som kommer inn på banen ved enten å kjøpe de opp eller bruke skitne triks for å få fordeler overfor dem (f.eks lage egne standarder som ødelegger for de som følger reglene). De har kanskje blitt litt FOR store og viktige i bransjen. Visst har de ført mye bra med seg, for all del. De har gjort mye for bransjen. Men kanskje det var på tide å senke prisene og endre lisenspolitikken en smule :o Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Microsoft er noe man hater, men man klarer seg ikke uten.. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Det er vel nokså godt summert opp her: http://www.fuckmicrosoft.com/content/whatsbad.shtml Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 jeg har ikke noe imot måten de kveler livet ut av små bedrifter jeg har ikke noe imot måten de kjøper opp sine konkurenter jeg har ikke noe imot måten de tvinger forbrukeren til å bruke demme produkter jeg har ikke noe imot måten de tjener penger mens vi må bruke mer og mer jeg har ikke noe imot måten de spionere på hav folk ser på i WMP og jeg har ikke noe imot måten de spionere på ALLT du har på Pcen her gang du tar Windows update Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg liker ikke at produktene deres er så Fuckings dyre! men ellers kommer jeg ikke på noe... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg kjører sånn windows update...og har piratkopiert XP og noen spill og filmer og musikk. Kan de finne ut det og anmelde det? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg kjører sånn windows update...og har piratkopiert XP og noen spill og filmer og musikk. Kan de finne ut det og anmelde det? Ja, pass deg Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 bra brukergrensesnitt Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 jeg har ikke noe imot måten de kveler livet ut av små bedrifterjeg har ikke noe imot måten de kjøper opp sine konkurenter jeg har ikke noe imot måten de tvinger forbrukeren til å bruke demme produkter jeg har ikke noe imot måten de tjener penger mens vi må bruke mer og mer jeg har ikke noe imot måten de spionere på hav folk ser på i WMP og jeg har ikke noe imot måten de spionere på ALLT du har på Pcen her gang du tar Windows update Hva har du noe mot da? :o Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Hva har du noe mot da? :o ikke no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå