Gi29 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hallo, jeg er en gutt på 16 år, og er ikke helt fornøyd med fasongen. Overkroppen er helt fin, jeg har nesten flat mage, og ingen tegn til man-boobs lenger. Jeg har vært feitere. Men det er den nedre delen av kroppen jeg er missfonøyd med. Nemlig lårene, og midjen. Jeg har store lår, men når jeg strammer musklene, bla av å reise det, har det en normal form, men fettet henger. Dvs, at jeg har lyst til å bli kvitt fettet som befinner seg for det meste på nnersiden av lårene, også lurer jeg på om å få mindre lår vil gi smalere midje? For av og til når jeg ser meg i speilet mener jeg at jeg har formen til en jente nedenunder. Så kan noen være så snill å gi meg noen tips om hvordan jeg kan fjerne fettet fra lårene, og som bonus få en smalere midje? -Takk PS: Vil ikke ha noen komentarer om at det er homo å ville fjerne lår-fett og få smalere midje, for det har ingenting med saken å gjøre! -.- Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Tren kardio, løping er noe av det mest effektive her. Og legg om kostholdet så du går i kaloriunderskudd. Gjerne kombiner dette med litt generell styrketrening også. Bare søk litt så finner du mange poster rundt dette. Lykke til. Lenke til kommentar
Gi29 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Tren kardio, løping er noe av det mest effektive her. Og legg om kostholdet så du går i kaloriunderskudd. Gjerne kombiner dette med litt generell styrketrening også. Bare søk litt så finner du mange poster rundt dette. Lykke til. Takk, men får man en smalere midje ettersom lårene blir mindere? Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Å begynne med løping vil nok ikke fjerne formen hans. Da må det kroppsbygging / styrketrening til. Begynn å tren f.eks. knebøy, markløft, benkpress og lignende, så vil du ikke bare minske fettet, men også få mer atletisk kropp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå