Stian-gje Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Please enter Setup to recover Bios settingsUSB device over current status detected System will shut down after 15 seconds Du har jo egentlig svaret på problemet rett foran deg på skjermen. En USB enhet lager problemer. Koble fra alle USB enhetene, plugg inn kun tastatur hvis det er USB, start maskinen, og se hva som skjer da. Eventuelt prøv alle USB enhetene dine på en annen PC. Problemet er at jeg bare har tastaturet plugget inni når denne feilmeldingen dukker opp. Uten tastatur kommer jeg hvertfall ikke inn i BIOS Jeg fikk akkurat samme problem, jeg kan ikke gjøre noe i bios uten et gammelt tastatur, et usb tastatur funker ikke. Så tok fram et gammelt støvete tastatur når jeg instalerte pcn. Hvis du har et liggende prøv det, ellers må du kjøpe et. haha Lenke til kommentar
JawBreakerkid Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Resatte Cmosen skjedde ingen ting. Nå piper det mange korte pipelyder og ifølge manualen så er det en power failure. Har koblet til både 24 pinsen og 8 pinsen. Er det noe annet jeg kan ha gjort feil da? Finner ikke et mulig sted å koble til en 4 pins. Står heller ingen ting om dette i manualen. Noen som har hatt samme hovedkort som meg som kan bekrefte at det ikke skal være en 4 pins et sted? Hvordan reseter du Cosmosen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå