von-schnellfahrer Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Håper ikke du skylder på meg... Jeg var kledd som bare det. Eneste problemet mitt var litt ved tærne, men mistet etterhvert følelsen der, så veldig mye trøbbel skapte det ikke Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Anew da: det er gjerne en sammenheng mellom timer ute + kulde før en blir kald...ikke vår skyld at vi var presise og ventet ute, mens du kom diltende en time halvannen senere! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Halvannen nå!? Vært på fisketur? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Halvannen nå!? Vært på fisketur? Det kommer til å være syv-åtte timer når historien fortelles til sommeren I følge mine bilder, så var vi på plass ca. 09:20, og du var der ca. 45 min senere. Men som de sier. Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Halvannen nå!? Vært på fisketur? Jeg satt på bussen Vil si at 45 min er rimelig nære 1 time time, og med den kalde luften og vinden føltes det som 1,5...så HA! On the other side: nå fikk jeg skikkelig vinterhansker, og på handlelisten står det canada goose hansker som er beregnet for polar.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå