SirUstinov Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ville sett disse: -Ben-Hur -Once Were Warriors -Blood in, Blood Out -Pulp Fiction Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg hadde koblet til PS3'en og gamet Da er du på feil del av forumet... Jeg kan da like film selvom jeg er glad i spill? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg hadde sett: Lord of the Rings, alle 3 Extended. Noe som blir omtrent 11ish timer. Så hadde jeg låst kinomaskinisten inne og fått han til å sette på: Transformers Die Hard 1, 2 og 3 Et fantastisk døgn med knall underholdning. Minn meg på å vinne i Lotto slik at jeg kan gjennomføre dette. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Finst det kinokopiar av dei utvida versjonane av Lord of the Rings? I alle høve vert dei tre kinoversjonane vist samanhengande på Colosseum innimellom. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Ikke så værst denne tråden her! Anbefaler alle de som ikke har hjemmekinoanlegg å bruke 100k p seg selv og rommet sitt. Det gir avkastning Filmene jeg da vil se på kino måtte blitt sett på heldigital kino med 4K der det er mulig ♪ Matrix (136 min, 2.35:1, TrueHD) ♪ This Is England (101 min, 1.85:1, DD) ♪ There Will Be Blood (158 min, 2.35:1, TrueHD) ♪ Der Untergang (178 min, 1.85:1, DTS German) ♪ Ying xiong (107 min, 2.35:1, DTS Mandarin) ♪ Final Fantasy VII: Advent Children (101 min, 1.85:1, TrueHD Japanese 7.1) Utgaven som kommer om 2-3mnd har 20-40 min ekstra 13,6timer Jaja, sånn gåre. Overraskende mange som var i 1.85 Slik de er listet opp nå hadde forøvrig vært rekkefølgen jeg ville sett dem i. EDIT: leif Endret 19. januar 2009 av Lil-H Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ikke så værst denne tråden her! Anbefaler alle de som ikke har hjemmekinoanlegg å bruke 100k p seg selv og rommet sitt. Det gir avkastning Du gjør det ja. Alle har jo mulighet til å bruke hundrevis av tusen på høytalere og slikt! Jeg hadde ikke orka og sitte i en kino sal så lenge, så hadde sett Max Manus og den siste James Bond filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå