Sunset Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 - Man From Earth En veldig god film, men jeg ser ikke helt hvorfor du ville brukt opp kinotid på denne. Ikke noe fokus på verken visualitet eller god lyd, bare en gjeng som sitter og prater i 90 minutter, det kan da oppleves like godt på DVD? Du har helt rett, men for en eller annen grunn har jeg alltid lurt på hvordan filmer som ikke passer til kino hadde vært på kino. Med 12 timer film trenger man en "avslappende" film midt i. Selvfølgelig kunne jeg byttet den ut med noe mer fokus på lyd og visualitet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Nå hadde jeg hele kinoen for meg selv da jeg var å så Hellboy 2, ikke dårlig å skarva 85 spenn for å sitte med hele kinoen for seg selv. Virkelig hærlig. Er faktisk ikke sikker på hva jeg ville brukt kinotiden på, tror jeg hadde tatt Forest Gump etterfulgt av Cast Away (er litt Tom Hanks glad merksnodig nok). Ville og tatt litt norsk med f.eks De dødes tjern og nykomlingen Max Manus. Lenke til kommentar
HaLV Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg ville sett alle american pie filmene, og så ville jeg sett dem alle en gang til Lenke til kommentar
Teac Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ville nok ha sett hele Band of Brothers serien. Den er magisk og varer vell omtrent en 11 timer. Siste timen kan eventuelt brukes til å spise snacks Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg ville sett alle american pie filmene, og så ville jeg sett dem alle en gang til Og så kunne du tilbragt resten av livet i en polstret celle... Neida, jeg så de tre første på kino. 1 og 2 er morsomme filmer, men 3'ern kunne jeg klart meg uten (i alle fall på kino). 4, 5 og 6 forbigår vi i stillhet vel? Ville nok ha sett hele Band of Brothers serien.Den er magisk og varer vell omtrent en 11 timer. Siste timen kan eventuelt brukes til å spise snacks For å sitere meg selv; Evt. så hadde jeg sett hele Band of Brothers - det kunne ha vært en veldig god opplevelse tror jeg! (Den klokker inn rett under 12 timer) Helt eksakt så er BoB 705 minutter, altså 11 timer og tre kvarter - så snacksspisinga måtte du nok unnagjøre på ett kvarter Lenke til kommentar
athorb Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 2001 hadde vært helt enormt å se på kino. Klart førstevalg. Etterfulgt av: Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back 8 1/2 Lost in Translation Back to the Future^^ Fear and Loathing in Las Vegas Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Både "Back to the Future" og "Beverly hils cop" filmene hadde vært knall å se på kino ja, gode timer med underholdning. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg tror ikke jeg hadde valgt å se Beverly Hills Cop på kino. Da vil jeg se noe med massiv bra lyd og bilde, en film som har det visuelle som sin styrke. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Tror min liste ville ha blitt sett ut noe slikt: 2001 Transformers Die Hard Heat Saving Private Ryan En av de gamle Star Wars filmene. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Blade Runner The Deer Hunter Metropolis Mononoke-hime The Fellowship of the Ring Blir sikkert mer en tolv timer, men hadde vel kranglet meg til å få låne kinosalen litt mer. Endret 18. januar 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Popcorn all the way. Independence Day Transformers Die Hard Dumb and Dumber Superman Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Aliens Terminator 2 Pulp Fiction Fight Club Die Hard Clerks Vi leker ikke butikk heller, ikke noe langdryg kunstfilm her i gården.^^ Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvorfor vil alle se filmer som man har sett? Jeg ville sett: - Mulholland Dr. - Goodfellas - Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain - Twelve Monkeys Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Da vet man at man liker det, og alt blir bedre på kino(så lenge man slipper andre mennesker der). De filmene jeg har lyst til å se, er filmer jeg er bitter over å ikke ha sett på kino. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 - Den originale Star Wars-trilogien Finnes det uorginal Star Wars trilogi? Bedre kjent som prequel-trilogien... Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Har en ser for meg en ganske klar liste her: Transformers Gladiator Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain Toy Story Shawshank Redemption Hauru no ugoku shiro eller Sen to Chihiro no kamikakushi eller Den utvidede Dvd-utgivelsen av Ringenes Herre. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg hadde koblet til PS3'en og gamet Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 James Bond Quantum Of Solace Lord Of The Rings Max Manus Man On Fire Simpsons The Movie Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg hadde koblet til PS3'en og gamet Da er du på feil del av forumet... Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 The Dark Knight The good, the bad & the ugly Saving Private Ryan Iron Maiden: Death on the Road Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå