Gå til innhold

Lek: Hvis du hadde en kino for en dag


Speik

Anbefalte innlegg

- Man From Earth

 

En veldig god film, men jeg ser ikke helt hvorfor du ville brukt opp kinotid på denne. Ikke noe fokus på verken visualitet eller god lyd, bare en gjeng som sitter og prater i 90 minutter, det kan da oppleves like godt på DVD?

 

Du har helt rett, men for en eller annen grunn har jeg alltid lurt på hvordan filmer som ikke passer til kino hadde vært på kino.

 

Med 12 timer film trenger man en "avslappende" film midt i. Selvfølgelig kunne jeg byttet den ut med noe mer fokus på lyd og visualitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå hadde jeg hele kinoen for meg selv da jeg var å så Hellboy 2, ikke dårlig å skarva 85 spenn for å sitte med hele kinoen for seg selv. Virkelig hærlig.

 

Er faktisk ikke sikker på hva jeg ville brukt kinotiden på, tror jeg hadde tatt Forest Gump etterfulgt av Cast Away (er litt Tom Hanks glad merksnodig nok). Ville og tatt litt norsk med f.eks De dødes tjern og nykomlingen Max Manus.

Lenke til kommentar
Jeg ville sett alle american pie filmene, og så ville jeg sett dem alle en gang til :woot:

 

Og så kunne du tilbragt resten av livet i en polstret celle... ;)

 

Neida, jeg så de tre første på kino. 1 og 2 er morsomme filmer, men 3'ern kunne jeg klart meg uten (i alle fall på kino). 4, 5 og 6 forbigår vi i stillhet vel?

 

 

Ville nok ha sett hele Band of Brothers serien.

Den er magisk og varer vell omtrent en 11 timer. Siste timen kan eventuelt brukes til å spise snacks :whistle:

 

For å sitere meg selv;

Evt. så hadde jeg sett hele Band of Brothers - det kunne ha vært en veldig god opplevelse tror jeg! :D

(Den klokker inn rett under 12 timer)

 

Helt eksakt så er BoB 705 minutter, altså 11 timer og tre kvarter - så snacksspisinga måtte du nok unnagjøre på ett kvarter :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...