Speik Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 En liten forumlek jeg knabbet fra et annet forum. Tenk deg at du har en personlig kinosal for én dag (tolv timer) og du har tilgang på alle filmrullene du måtte ønske. Hvilke filmer ville du sett? Mitt oppsett ville nok blitt noe sånt: - 2001: A Space Odyssey - The Fountain - Days of Heaven - Ying Xiong - Baraka - The Assassination of Jesse James by The Coward Robert Ford Dette er vel ca 12 timer. Kunne ikke forestilt meg en mer magisk dag. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Slik ville mitt oppsett vært: - The Deer Hunter - 2001: A Space Odyssey - Once Upon a Time in America - Eyes Wide Shut Også hadde jeg nok ikke orket mer. Hadde vel sovnet midt inni. edit: btw, må jo ha med Once upon a Time in the West. Sinnsykt, sinnsykt bra film. Endret 17. januar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Die Hard 1,2,3 har ALTID hatt lyst til å se dem på kino, HEAT og Master and Commander, da er jeg vel oppi ca. 11 timer Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Mitt hadde vel sett slik ut: - Big Fish - The Day Earth Stood Still (org.) - The Fountain - Pans Labyrinth - Spirited Away - Trainspotting - Man From Earth - Un long dimanche de fiançailles Litt over 12 timer, men men. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Die Hard 1,2,3 har ALTID hatt lyst til å se dem på kino Been there, done that! Hm, jeg tror det ville blitt noe a'la dette; -Apocalypse Now! -Baraka -Star Wars (eneste av SW filmene jeg ikke har sett på kino når de originalt kom ut) -Forrest Gump -The Shawshank Redemption (disse 2 gikk jeg utrolig nok glipp av på kino... ) Dette hadde blitt ca. 11 timer. Evt. så hadde jeg sett hele Band of Brothers - det kunne ha vært en veldig god opplevelse tror jeg! (Den klokker inn rett under 12 timer) Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hadde blitt: Bloodsport Lionheart Universal Soldier Hard Target Timecop In Hell Også topper det hele med JCVD. Ble kansje litt mye Van Damme Mer seriøst: Blade Runner Die Hard Bloodsport Batman Terminator 2 Collateral Shaun of the Dead Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 - Pulp Fiction - 2001 - Lost Highway - Days of Heaven - Requiem For a Dream En dag med disse filmene i en sal med enorm bilde- og lydkvalitet.. Det hadde vært saker, ja! Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 - Hele den originale Star Wars-trilogien. - Gudfaren, del 1 - Das Boot - Ondskapens Hotell Det hadde blitt en genial dag. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) En hel dag med Béla Tarr hadde vært magisk. Men det blir litt ensformig, så jeg sier heller... Troll 2 Gummo The Man Who Planted Trees Lost in Translation Days of Heaven ----- Pause med enormt inntak av koffein. ----- Sátántangó med fri bar. Endret 17. januar 2009 av Badering Lenke til kommentar
Badering Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Friskere start på dagen finnes ikke. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Troll 2 er disturbing shit... Min liste ville blitt noe sånt: Rambo Friday The 13th Part 3-D (har alltid hatt lyst til å se en skrekkfilm i 3D) Hellraiser Heavy Metal Sunshine Endret 17. januar 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
VersionV Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Det måtte nok blitt noe slikt: - The Shawshank Redemption - Den originale Star Wars-trilogien - Pulp Fiction - The Shining - Saving Private Ryan Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Da hadde jeg nok kjørt en grei mafiakveld tror jeg: - Goodfellas - The Godfather 1,2,3 (damn it, må ha et gjensyn med de snart!) Lenke til kommentar
Speik Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 - Man From Earth En veldig god film, men jeg ser ikke helt hvorfor du ville brukt opp kinotid på denne. Ikke noe fokus på verken visualitet eller god lyd, bare en gjeng som sitter og prater i 90 minutter, det kan da oppleves like godt på DVD? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hmm Kobla pc til prosjektorn og browsa redtube Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 - Star Wars - Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back - Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi - The Shining - Pulp Fiction Mange jeg kunne tenkt meg, men dette var de første som poppet opp. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 - Den originale Star Wars-trilogien Finnes det uorginal Star Wars trilogi? Jeg ville sett Lord of the rings 1,2,3 extended. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Jeg ville sett: V For Vendetta og Die Hard filmene. Hvor er leken i dette? Man sier jo bare hvilken film(er) man vil se på kino. Endret 18. januar 2009 av Watchmen Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Finnes det uorginal Star Wars trilogi? Vedder gull på at han mener IV, V og VI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå