Espenooop Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Når jeg våknet i dag var PC skjermen borte som valgmulighet i skjerminstillinger. TV'n er standard skjerm som sagt og bruker resolutionen til PCen Skal egentlig være to skjermer der >.< hvordan finner jeg den andre? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Vil anbefale deg og avinstallere driverne (skikkelig) og installere de nyeste på nytt. Lenke til kommentar
Espenooop Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Takk for svar hvor avinstallerer jeg de :/? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Det kommer litt an på hvordan skjermkort maskinen din har. Du kan som oftest gjøre det via "kontrollpanelet" og "legg til fjern programmer", husk bare at du må legge inn de nyeste driverne etterpå for i det hele tatt få fullverdig utnyttelse av skjermkortet ditt. Om du oppgir hvordan skjermkort du har kan jeg hjelpe deg med å finne de riktige driverne om du synes dette er problematisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå