Peer Grynt Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Når jeg setter minnekortet fra fotoaparatet i pc'en så kommer det opp en dialogboks med forskjellige alternativer over hva jeg kan gjøre, se på, kopiere, osv. Men nå er alle alternativene forsvunnet, jeg får kun opp dialogboksen uten innhold. Hvordan får jeg innholdet, dvs alternativene tilbake? Operativsystemet er XP. Hilsen tomres Endret 17. januar 2009 av tomres Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvilket operativsystem benytter maskinen? Lenke til kommentar
Peer Grynt Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Hvilket operativsystem benytter maskinen? Operativsystemet er XP Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Du får opp enheten som en ekstern harddisk nå du setter inn minnekortet? Antar dette. Pleier å være vanlig. Det du da må gjøre er å høyreklikke på denne i min datamaskin og velge "Egenskaper", deretter må du velge fanen, "Autokjør", velg så hvordan du vil at Windows XP skal gjenkjenne filene dine og starte ønsket applikasjon. Lenke til kommentar
Peer Grynt Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 takk skal du ha, jeg prøver når jeg kommer hjem etter jobben :-) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Flotters. Gi tilbakemelding! Lenke til kommentar
Peer Grynt Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Flotters. Gi tilbakemelding! Hmmm...det hjalp ikke. Jeg får opp dialogboksen når jeg går inn via min datamaskin som du beskriver, og den har tre valg (Det pleide å være mange fler før), men det kommer ikke frem når jeg setter i minnekortet. Øverst i dialogboksen kan man velge om man skal gjøre noe med bilder, videoer, musikk eller blandet. Jeg har prøvd alt, men det hjelper ikke, og den går alltid tilbake av seg selv til musikkinnstillinger. Flere ideer? tomres :-)) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Prøv å klikke "Bruk standard". Hva er det forresten du ønsker skal skje når du setter inn minnekortet? Endret 17. januar 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Peer Grynt Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Prøv å klikke "Bruk standard". Hva er det forresten du ønsker skal skje når du setter inn minnekortet? Hei igjen :-) Bruk standard hjalp ikke. Det jeg ønsker er at valgene i dialogboksen skal komme opp som før, helt av seg selv :-) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Men hvis du vil at Windows skal starte feks. bildefremvisningen (som jeg regner med kan passe da minnekortet står i et fotokamera), velger du bare "Bilder" og deretter valget "Åpne mappen og vis filene", sørg for at du klikker "Bruk" og "Ok". Dette skal virke?! Lenke til kommentar
Peer Grynt Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Men hvis du vil at Windows skal starte feks. bildefremvisningen (som jeg regner med kan passe da minnekortet står i et fotokamera), velger du bare "Bilder" og deretter valget "Åpne mappen og vis filene", sørg for at du klikker "Bruk" og "Ok". Dette skal virke?! .....men det er nettopp de valgene som har forsvunnet..... Hmmm... men jeg skal ikke plage deg mer med dette en lørdagskveld :-)) hilsen tomres :-) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Det er no problem, hva ellers skulle man finne på Må tenke litt på denne! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Du har forresten husket å huke av, "Velg en handling som skal utføres"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå