Session^^ Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Nå har jeg en filserver som er oppe å går akkurat slik jeg vil at skal. Jeg har også en apache server oppe å går, men ikke noe spennende å gjøre med den. Derfor spør jeg: Hva finnes av morro saker for å integrere disse to sammen. Ha også med at det mest sannsynlig blir et torrent program på serveren som også kanskje kan styres fra web? Men ikke la det utelukke noe annet morro. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Må ikke torrentklient/program ligge på samme server som apache serveren for å fungere skikkelig da? evt kan jo torrentklient kjøre på apacheserver og laste ned til filserver... annet morro Du kan ta ut MRTG-rapporter fra filserver og vise dem på apacheserver så du så lenge du har nett kan se belastningen på filserveren... Sette opp web-TV for deg selv på apacheserver som streamer fra filserver... Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Alt ligger på samme server så mulighetene er der. Finnes det ikke noe annet kult en kan gjøre? Lenke til kommentar
olear Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Bruk fantasien din, det meste kan gjøres. Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Har nå satt opp web serveren med torrentflux som fungerer helt fint etter en del knoting for å få satt opp alt med passord osv. Håper iallefall jeg har gjort det riktig. Viss ikke står jeg åpen som en låvedør Lenke til kommentar
Del Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Webmin burde gi deg mange nye ideer. Sjekk gjerne ut signaturen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå