xcitu Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Hei. På Høsten 2008 kjøpte jeg en WD 1 TB HDD. Den har fungert helt fint til igår kveld, da ville den ikke starte lenger. Jeg har en del viktige filer jeg må ta vare på og det er rundt 80 GB igjen på HDD'en. Det som skjer når jeg setter i strømledningen: Den starter opp på vanlig måte, men når den skal til å 'registreres' på PC'en, da kommer det en slik skurrelyd(normalt), så går den power-down. Ingenting skjer. Har også prøvd å startet opp bare med strøm, samme prossess. Noen som vet hva som er gale? Hva jeg kan gjøre? Takk. - X Endret 17. januar 2009 av xcitu Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Prøv disken i en annen maskin, sjekk kabler osv.. Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Kablene fungerer fint og harddisken fungerer heller ikke på en annen PC. Jeg husker det siste jeg gjorde igår, det var å flytte HDD over til en stasjonær PC, skulle ha noen filer over, og så sette den tilbake igjen, etter det har den ikke fungert. - X Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Samme møkkaproblemet som på min gamle WD dual option media center. Kanskje den plutselig fungerer. Det var ustabilt med en gang du satte den i en annen maskin. Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Hm, rart. Må ha vært sist gang den har blitt ustabil for jeg har kobla den til der flere ganger tidligere, i tillegg til mellom 5-10 maskiner er den blitt koblet til. Men "Kanskje den plutselig fungerer", er det noe stor sjans for at den vil fungere videre? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 La den ligge et døgn og se. Kople fra alt. Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Lol, nå fungerer den. Takk for all hjelp. - X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå