MysticoN Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hei hei alle sammen, var i fjor sommer i San Juan, Puerto Rico. Og det var en opplevelse i seg selv, for å holde meg til topic never jeg kun shopping i denne tråden. Store kjøpesenter som får mitt lokale kjøpe senter til å ligne på ei scene 1 butikk i forhold og supre priser (var der når dollarn var på 5kr). Jeg fikk sikkerlig smaken på shopping når jeg var der (pluss at den øye og hotellet var digg). men madammen er ikke så glad i fly og vil ikke fly så langt. Så noe i nærheten som er kan nærme seg den opplevelsen (i Europa). Lenke til kommentar
IQM Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Paris er veldig kjent for shopping, men kanskje ikke det beste stedet å reise i disse dager med tanke på euroen. Creteil Soleil er ett kjøpesenter som ligger rett utenfor Paris, over 200 butikker og 20 restauranter. Kanskje det matcher ønskene dine? Ellers er det vel flere på forumet som har mer kunnskap enn meg om slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå