-LarsLR Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Spørr noen som er erfarne og som har dette programmet som står i emnetittelen, et beskyttelses prog som kaller seg for TOR og en tileggs pakke som heter Vidalia Bundle Programet hevder at den som har det er anonyme og at man ikke skal kunne vite noe om PC til eieren, men man kan se en haug med andre routere og internet folk over hele verden, er dette sant? kan ingen spore deg og se IP din og info om PC din? tror dette bare er noe tull hvor noen hevder at ingen ser deg. Fikk en melding på brannmur sentralen min om dette etter jeg installerte dette: spionprogrammer, reklameprogrammer og andre potensielt uøsnkende programer kan installere fil eller registreringsendringer i oppstartselementer som lar programmer starte når du starter datamaskinen. Så står det på produkt beskrivelse at dette er vidalia bundle som har en forbindelse med dette tor programmet. Kan noen gi meg en forklaring på om programmet er trygt? eller har jeg klart og installere et virus på PC min? har jo avinstallert det nå Lenke til kommentar
tingo Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Du finner mer info om TOR på wikipedia TOR (norsk) og TOR (engelsk). Den engelske Wikipediaen har også info om Vidalia. Endret 17. januar 2009 av tingo Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 TOR er ikke et virus, det brukes av utrolig mange og er en ganske bra proxy lignende tjeneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå