Petterfp94 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Starte Band i bergen/sotra området Hei, jeg er en gutt på 15 år, jeg har spilt i gitar i ca. 3 år, har aldri gått på kurs eller noe slikt, alt jeg kan på gitar har jeg lært selv. etter så mange år med å spille åleine har jeg lyst å ta steget videre, har lyst å bli med i eller starte et band, jeg ser etter seriøse folk som vet hva de driver med å kan det instrumente de spiller. Musikken jeg ønsker å spille er: Metal, rock, Heavy metal, Punk, alt fra Guns'n Roses til Slipknot... håper at etter en liten stund med Coverlåter, at det er mulig å begynne på egne sanger.. Musikken jeg hører på er: Breaking Benjamin, Metallica, Godsmack, Disturbed, Soil, Soilwork, Incubus vet ikke helt med lokale å sånt, vil bare se om noen melder sin interesse først, men har et par gode steder i tankene, jeg bor på sotra - Ågotnes å hadde vert flott med noen andre fra Sotra også, helst noen i 14-17 år's alderen som vet hva de driver med, Jeg spiller gitar, så trenger (helst) Trommis, Vokalist(som helst bør kunnse spille gitar) og bassist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå