Gå til innhold

Snåsamannens synske evner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kommer aldri til å klare å regne ut hva som egentlig forgår, du kan bare fortsette å hyle å skrike etter bevis, mens de andre av oss som på et eller annet vis har oppnådd mer balanse mellom hjernehalvdelene, mer og mer åpner oss for universell intelligens og får informasjon som er iboende i selve universets design, uten at det er nödvendig å bli overbevist av ”vitenskapelig” bevisförsel.

Med andre ord du/dere finner på svar for å tilfredsstille spørsmålene dine.

Saken er jo den mister, at vitenskapen har nådd sin grense og er i ferd med å opplöses. På sitt mest utviklede nivå möter den paradokser som kvantefysikken og ”super string theory”, med 11 dimensjone og greier. Om du gidder å gjöre research finner du nok mye som vil kunne brukes til å löse opp stagnasjonen slik at du våkner i hele hodet

Det finnes også folk som diskuterer muligheten for uendelige forskjellige univers, det betyr ikke at det stemmer, det finnes ikke noe som peker på at det skulle stemme. Vet ikke hva du tenker på når du mener at vitenskapen oppløses. Vitenskapen forsterkes ettersom vi får vite mer, det har ikke noe å si om folk spekulerer om snodige teorier.

Du virker som en desperat representant for en utdöende religion som sannsynligvis er den av de kjente viss konklusjoner er lengst vekk fra det som faktisk foregår. Den har zomet inn elektronmikroskopet på detaljer i den grad at den helt har mistet gangsynet. Det store bildet har den således i stor grad mistet evnen til å se. Bare se hvor mye miljögift den har produsert og hva slags globale tilstander den har bidratt til. Om den var ”veien, sannheten og livet” hadde det vel värt andre tilstander på planeten.

Uhh, forklar gjerne mer detaljert...

Du må ikke forsöke å undra deg den realitet at din tro på ”det vitenskapelige bevis” er et religiöst dogme. Du kan gjenta forsöket om og om igjen og se at resultatet ble som först antatt, men det bare bekrefter din ”boxconciousness”.

Den retningen du lette i var allerede definert av din manglende bevissthet og ”det velykkede experiment” bekreftet på så sett din ignorance.

Hvis forsøket blir gjort igjen under kontrollerte forhold så blir resultatet det man forventer av ren gjetting.

Men det var også et nödvendig skritt på utviklingsstigen. Först blind trosreligion, så blind scientific materialism og så neste utviklingstrinn som nå brer seg utover jorda utrolig fort og som er helt umulig å stoppe. Dette nye bevissthetsnivået er et resultat av at ”kalkulatoren” forenes med en ny fölelse av enhet og sammenheng. Et ord som kan beskrive den nye tilstanden er intuisjon, om det defineres som intellektualisert fölelse.

Fölelse er det som dominerer i trosreligionene. Rasjonell intelligens dominerer vår nyeste religion tidligere her gitt den engelske benevnelsen ”scientific materialism”.

Ingen av disse kapasitetene klarer å sanse hva som ligger bak overflaten fordi deres oppfattelse av livet er basert på en dominant hjernehalvdel, ikke hele ”panna”, hjernen altså.

Det trenges hele hjernen for å forstå denne gutt! Hele mennesket. Anstreng deg. Du virker kvikk. Du kan kanskje brukes til å reformere den for tiden mest dominante trosretning om du innser.

Så.. bruke vitenskapen til det vi vet nå, for så å droppe det og finne på svar til spørsmålene vi enda ikke har funnet svaret på. Nei takk...

Har ikke tid å möte deg på alt dette men, litt til deg også.

Er det sånn for deg at du må kunne före vitenskapelig bevis for det du bygger din virkelighetsoppfattelse på? Er ikke fölelsen av å eksistere det mest dominerende? Eller tenker du på det du har akumulert av bevis og bygd mentale byggverk av. Tenker du på dem når du ligger i badekarret og ER ,eller dusjer du bare fort og hektisk?

Forsök BrainStateConditioning. Jeg tror det vil hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Hva har hvor godt det er når det går for deg til felles med Snåsaskallens spesielle talenter? :hmm:

Den fölelsen av å gi energien din til dama eller mannen din når du kommer har med mye mer å gjöre enn kjemi og nervesystem og hjerne. Det er en overföring av livsenergi.

Disse "vitenskapsfolka" erkjenner den helt sikkert ikke for det ikke kan bevises at noe sånn som "livkraft" existerer. Likevel er det et ord i deres språk

Det er noe som kalles kroppens energimeridianer, som er medium for denne energien. Det er disse akupunktur virker på.

Et godt råd til deg må jo være å ta hele grunnskolen om igjen.... eller få pengene tilbake!!

Så dum er det kriminelt å være!

Overføre livets energi når det går for deg... Jøss :eek:

Egentlig et mysterium at ikke runke papiret ikke snakker og beveger seg altså når en tar en stille anders........ :p

Vi VET hva den følelsen kommer av og HVORFOR det føles slik..... :no:

Nå begynner du å bli litt provosert ikke sant? Det kjennes nydelig her i andre enden. Föler du at du ikke strekker til riktig, klarer ikke å få den "tullingen" til å holde kjeft.

Forsök å ta deg inn igjen og vär saklig.

Beklager å måtte skuffe deg, men det er oppgitt jeg er, ikke provosert.... :no:

Sitter å lurer på om du er så ignorant naturlig eller om du faktisk har tatt kurs.... :D

Lenke til kommentar
Ok, the well over 10% of the brain is activated myth is born. Ok, so we use well over 10% of our brains. https://www.diskusjon.no/style_emoticons/de...inv_biggrin.gif

Kortslutning, eller?

Mangel på argumentasjon.

Nei, ikke det, lärte noe der.

Men vær vennlig å ikke tulle med siteringen. Brukte tid og frustrasjon på å finne ut hvordan den setningen hadde sneket seg inn ;)

Lenke til kommentar
Hva har hvor godt det er når det går for deg til felles med Snåsaskallens spesielle talenter? :hmm:

Disse "vitenskapsfolka" erkjenner den helt sikkert ikke for det ikke kan bevises at noe sånn som "livkraft" existerer. Likevel er det et ord i deres språk

Det er noe som kalles kroppens energimeridianer, som er medium for denne energien. Det er disse akupunktur virker på.

Så synd at akupunktur satt tilfeldig uten å ta hensyn til disse "energimedianene" fungerer like godt(eller dårlig) som tradisjonell akupunktur som baserer seg på "chi"/"energimedianer" da. Og enda mer synd at akupunktur med placebonåler fungerer like godt(eller dårlig) som akupunktur med ekte nåler.

Snåsakallen har i min virkelighet evnen til å ta imot og gi denne vitaliserende energien til sin klienter. Kankje har han utviklet genialitet på området.

Din virkelighet er tydeligvis ikke den faktiske virkeligheten ...

Jeg har selv opplevd mange ganger å bli regenerert av min kvinnes sexuelle energi og fullstendig forandret både fysisk og psykisk tilstand til det bedre. Det kan sikkert kalles healing om man vil.

Sexuell healing!

At man blir avslappet, oppmuntret, rolig, glad og får økt selvfølelse av sex har lite med overføring av livskraft og healing å gjøre.

Lenke til kommentar

Den fölelsen av å gi energien din til dama eller mannen din når du kommer har med mye mer å gjöre enn kjemi og nervesystem og hjerne. Det er en overföring av livsenergi.

Et godt råd til deg må jo være å ta hele grunnskolen om igjen.... eller få pengene tilbake!!

Egentlig et mysterium at ikke runke papiret ikke snakker og beveger seg altså når en tar en stille anders........ :p

Nå begynner du å bli litt provosert ikke sant? Det kjennes nydelig her i andre enden. Föler du at du ikke strekker til riktig, klarer ikke å få den "tullingen" til å holde kjeft.

Sitter å lurer på om du er så ignorant naturlig eller om du faktisk har tatt kurs.... :D

Jeg har ikke tatt kurs.

Jeg tok IQ test, jeg mener sånn orntlig vitenskapelig, den var sirka 125. Hold på å klare den siste og vanskeligste oppgaven. Det er nok til å holde fölge med deg. Vi kommer fra helt forskjellig kant og det er interessant.

Give it to me baby! Jeg mener du må jo ha mer frustrasjon i sekken.

Lenke til kommentar
Forsök BrainStateConditioning. Jeg tror det vil hjelpe deg.

Det er ganske paradoksalt å se "evangelisering" av en som hevder vitenskap er religion.

La oss si det i kor dere:

Med kognitiv dissonans

er det lett å miste sin retnigssans.

Men new agere trenger retning ei

det får de ved å finne sitt "virkelige jeg"

Når mental trepanering

forfektes som noe seiøst

Aner det meg at skruer

eller annet

er løst

Enkelte er for langt inne i sitt eget

mentale sorte hull

spaghettifisering av alt rasjonelt

forakt for fakta

lovprising av tull

Men en kan alltids trøste seg med det

at en god latter forlenger livet

;)

Lenke til kommentar

Så synd at akupunktur satt tilfeldig uten å ta hensyn til disse "energimedianene" fungerer like godt(eller dårlig) som tradisjonell akupunktur som baserer seg på "chi"/"energimedianer" da. Og enda mer synd at akupunktur med placebonåler fungerer like godt(eller dårlig) som akupunktur med ekte nåler.

Snåsakallen har i min virkelighet evnen til å ta imot og gi denne vitaliserende energien til sin klienter. Kankje har han utviklet genialitet på området.

Oh man! Tror du at det bare finnes en virkelighet? Den objektive som vitenskapen definerer?

Vet du at det er i ferd med å reise seg en utrolig sterk bölge blant alle som tenker alternativt på planeten. Vi som ferdes i de miljöer ser en explosjon og de tanker som sprer seg er veldig like over hele planeten. Vitenskapen som den finnes i dag kommer til å bli fullstendig transformert av dette vi ser skjer. Alternativ netverking bare styrker oss mer og mer i et stadig akselrerende tempo. Get ready to be overrun!

Jeg har selv opplevd mange ganger å bli regenerert av min kvinnes sexuelle energi og fullstendig forandret både fysisk og psykisk tilstand til det bedre. Det kan sikkert kalles healing om man vil.

Sexuell healing!

At man blir avslappet, oppmuntret, rolig, glad og får økt selvfølelse av sex har lite med overføring av livskraft og healing å gjøre.

Lenke til kommentar

Oh man! Tror du at det bare finnes en virkelighet? Den objektive som vitenskapen definerer?

Vet du at det er i ferd med å reise seg en utrolig sterk bölge blant alle som tenker alternativt på planeten. Vi som ferdes i de miljöer ser en explosjon og de tanker som sprer seg er veldig like over hele planeten. Vitenskapen som den finnes i dag kommer til å bli fullstendig transformert av dette vi ser skjer. Alternativ netverking bare styrker oss mer og mer i et stadig akselrerende tempo. Get ready to be overrun!

Sexuell healing!

Er det bare kjemi mener du og psykologi?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke tatt kurs.

Jeg tok IQ test, jeg mener sånn orntlig vitenskapelig, den var sirka 125. Hold på å klare den siste og vanskeligste oppgaven. Det er nok til å holde fölge med deg. Vi kommer fra helt forskjellig kant og det er interessant.

Nei virkelig mann, du må enten være et troll eller noe skikkelig på villspor... Og glem frustrert, for du er way of off anyones league med hva du presterer å si her for mitt vedkommende, gidder ikke engang å forsøke å diskutere dette med deg, du har jo allerede bestemt deg..

Men lykke til! Håper du finner det du søker UTEN bruk av narkotika...

Lenke til kommentar
Jeg har ikke tatt kurs.

Artig...

Mensatest med andre ord?

Jeg vil si at det på bakgrunn av dette er meget pussig at du ikke klarer å trekke selv de mest elementære formallogiske slutninger.

Som den skeptikeren jeg er stiller jeg meg skeptisk også til dette.

I tillegg har en jo den åpenbare logiske feilslutningen du begår ved å i det heletatt komme med et slikt utsagn...

Tillater meg et sardonisk glis og nok en god latter på din bekostning her, hehe :D

Lenke til kommentar
Ok, the well over 10% of the brain is activated myth is born. Ok, so we use well over 10% of our brains. https://www.diskusjon.no/style_emoticons/de...inv_biggrin.gif

Kortslutning, eller?

Mangel på argumentasjon.

Nei, ikke det, lärte noe der.

Men vær vennlig å ikke tulle med siteringen. Brukte tid og frustrasjon på å finne ut hvordan den setningen hadde sneket seg inn ;)

OK

Lenke til kommentar
Jeg har ikke tatt kurs.

Artig...

Mensatest med andre ord?

Jeg vil si at det på bakgrunn av dette er meget pussig at du ikke klarer å trekke selv de mest elementære formallogiske slutninger.

I tillegg har en jo den åpenbare logiske feilslutningen du begår ved å i det heletatt komme med et slikt utsagn...

Tillater meg et sardonisk glis og nok en god latter på din bekostning her, hehe :D

Jeg ble avferdet som helt ute og informerte derfor om de faktiske forhold.

Det virker ikke på meg det der, jeg tenker bare på hvordan du funker. Jeg tror du er litt lik meg når jeg jobber intenst på en prototyp jeg utvikler og er helt fokusert på matten og materialforståelse.

Men det må väre slitsomt i lengden!?

Lenke til kommentar
Jeg har ikke tatt kurs.

Artig...

Mensatest med andre ord?

Jeg ble avferdet som helt ute og informerte derfor om de faktiske forhold.

Det virker ikke på meg det der, jeg tenker bare på hvordan du funker. Jeg tror du er litt lik meg når jeg jobber intenst på en prototyp jeg utvikler og er helt fokusert på matten og materialforståelse.

Men det må väre slitsomt i lengden!?

prototypen på en ny healende krystall? :!: jeez

Lenke til kommentar

Jeg har ikke tatt kurs.

Nei virkelig mann, du må enten være et troll eller noe skikkelig på villspor... Og glem frustrert, for du er way of off anyones league med hva du presterer å si her for mitt vedkommende, gidder ikke engang å forsøke å diskutere dette med deg, du har jo allerede bestemt deg..

Men lykke til! Håper du finner det du søker UTEN bruk av narkotika...

Troll og narkotika?

Du har jo gjort akkurat det samme som du sier jeg gjör, men det virker ikke som du ser det. Du har uten tvil bestemt deg.

Jeg er veldig mye mer flexibel enn deg helt klart og arbeider med alle mulige slags innfallsvinkler inn imot det som egentlig denne tråden handler om, noe som ligger utenfor vitenskapens fatteevne, men som du tror at du er autoritet på siden du har bestemt deg for at det du har investert deg i (vitenskapen) produserer sannheten.

Jeg synes jeg er saklig nok til å få audiens igjen her jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...