Master_GF Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Hei, kom over denne bærbare pecen: http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=2032582 Følgende spesifikasjoner: - Prosessor: Intel Core 2 Duo Penryn P8600 - Minne: 4 GB - Harddisk: 320 GB S-ATA - Optisk enhet: DVD-brenner Dual Layer - Grafikk: NVIDIA GeForce 9650 GT 1 GB - Skjerm: 15,4" WXGA + Glare - Operativ: Windows Vista Home Premium - Øvrig: WLAN-N, Gbit LAN, Bluetooth, HDMI, VGA, E-SATA, ExpressCard, Webcam, 4 stk, USB, 8-i-1-kortleser, numerisk tangentbord, fingeravtrykksleser, Express Gate, 6-cells batteri, vekt: 3,02 kg. til en pris på lave 7995! Er det noe "lureri" her, eller er dette rett og slett et jævlig bra tilbud? Hvordan er ryktet til ASUS? Er de kjent for å levere gode, solide maskiner? Endret 20. januar 2009 av Master_GF Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 tja nå ekke jeg så oppdatert på bærbar nå til dags, men så flott ut den:) asus er helt topp hvertfall:) Lenke til kommentar
Eyedrop Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Det virka som det var veldig bra specs iforhold til pris ja. Hvis jeg setter Multicom Compal JHL90+ på samme specsa ender jeg opp på 9 184 kr uten windows og med ett dårligere skjermkort (trur jeg). Regner med at INTEL CORE 2 DUO P8600 2.4GHZ 1066MHz FSB 3MB cache 25W (multicom) er den samme processoren som Intel Core 2 Duo Penryn P8600 (Asus X57VN-AS025C ) Sjekka litt mer rundt og det så ut som skjermkortet til Asus'en bruker GDDR2 som skal være dårligere. Link Endret 17. januar 2009 av Eyedrop Lenke til kommentar
Newman Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Virker som et bra tilbud, men skjermkortet er ikke spesiellt bra hvis du har tenkt å bruke den til spilling. Er et av de dårligste kortene til nvidia. (Forutenom integrerte løsninger.) Lenke til kommentar
Master_GF Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Er et av de dårligste kortene til nvidia. Seriøst, et av de dårligste? Det høres ikke bra ut. Hvordan er det f.eks. ift. 8800 GT, som jeg har på min stasjonære? Trodde det var slik at 9000-serien var bedre enn 8000-serien osv. Men hvor dårlig er det, da? Så dårlig at ikke en gang CS og FM vil kjøre prikkfritt? Det er de spilla jeg kommer til å spille (nesten utelukkende) uansett. Lenke til kommentar
Master_GF Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 BUMP. Hvor stor er forskjellen på skjermkort som kjører DDR2 og DDR3? Hvor dårlig/bra er NVIDIA GeForce 9650 GT 1 GB i forhold til andre skjermkort? Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 har kjøpt denne i dag og venter spent på mer info fra noen som kan dette litt bedre enn meg Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Et Radeon 9650GT tilsvarer noe i samme spekteret som et 8600GT for stasjonære. Det er ikke nVidias dårligste kort for bærbare, men ikke det beste selvfølgelig. Bør være ok nok for spill, men ikke i høy oppløsning med maximum detaljer. Lenke til kommentar
Master_GF Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Ok, skjønner, men for CS 1.6 (100 FPS) og FM vil det ikke ha noen problemer, regner jeg med? Spiller ingen tunge spill uansett jeg. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ok, skjønner, men for CS 1.6 (100 FPS) og FM vil det ikke ha noen problemer, regner jeg med? Spiller ingen tunge spill uansett jeg. hehe 1,6 er jo piece of a cake:) Lenke til kommentar
klopklop Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 jeg kjøpte denne pc'en for noen dager siden og er egentlig veldig fornøyd. men som sagt, er ikke den beste til tunge spill alså, men FM og 1,6? LETT!! men var en ting jeg lurte på til dere som har denne maskinen, har dere hatt noen problemer med høytalerne? får ikke lyd ut av de jeg...går fint viss jeg plugger headsett eller en AUX kabel i..får lyd i headsett eller forsterker, men ikke ut ifra høytalerne på selve maskinen.. noen som har samme problem? Lenke til kommentar
Loukomalada Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei Har bestilt meg samme pcen som trådstarter, men blei litt skeptisk. Kom over et tysk review der dei sier at skjermkortet er dårligere en 9600gt? Men på notebookcheck, påstår dei jo at 9650gt er best. http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForc...GT.10764.0.html 3dmark fra den tyske sia havna på ca 4600. Broderen har en ny acer med dårligere cpu men 9600gt kort og den fikk han i underkant av 6k på. En annen ting eg stussa litt på er at spec på notebook sitt 9650gt kort er helt annerledes i forhold til det folk ellers har beskrevet kortet som. 65nm vs 55nm blant annet Ble litt i tvil, noen som har testet 3dmark06 enda på denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå