Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med å holde i gang en interresant samtale med en eldre jente og hennes venninner.

Gjest Gjest_g_17

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_g_17

Jeg er gutt på 17 år og har noe litt på gang med en 20 år gammel jente, problemet er at jeg har det veldig vanskelig for å holde i gang en interresant samtale med henne. Bruker å gå bra med jenter på min egen alder, men henne går det så absolutt ikke. Har også møtt noen venninner av henne og har hatt problemer med å holde i gang samtaler med de også. Skal på søndag se film med henne og en annen venninne og lurer derfor på om noen har noen tips til å slippe alle de pinlige stillhetene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jentene på 20 er nokk litt mere moden enn deg, det er ihvertfall det jeg har opplevd opp gjennom. Guttene er senere på det området, en jente som er 17 er mer moden enn en gutt på 17, og da sier det vell seg selv at en jente på 20 er enda mer moden. Dette sier jeg for at jeg vet at de oppfører seg litt anderledes enn jenter bare et par år under seg. Og da er de ofte ikke interessert i å høre om det som ofte er så aktuelt for gutter på 17 år å prate om. Det er ihvertfall det jeg har erfart når jeg har spurt jenter om slike ting. De kommuniserer rett og slett på et annet nivå =) Det er kanskje her det ligger noe i problemet ditt.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
Jentene på 20 er nokk litt mere moden enn deg, det er ihvertfall det jeg har opplevd opp gjennom. Guttene er senere på det området, en jente som er 17 er mer moden enn en gutt på 17, og da sier det vell seg selv at en jente på 20 er enda mer moden. Dette sier jeg for at jeg vet at de oppfører seg litt anderledes enn jenter bare et par år under seg. Og da er de ofte ikke interessert i å høre om det som ofte er så aktuelt for gutter på 17 år å prate om. Det er ihvertfall det jeg har erfart når jeg har spurt jenter om slike ting. De kommuniserer rett og slett på et annet nivå =) Det er kanskje her det ligger noe i problemet ditt.

Du sier noe der, vet vel egentlig at de er ganske mye mer moden en meg. Men jeg lurer fortsatt på hvordan jeg kan holde en interresant samtale og gjerne hvordan jeg skal flørte med henne, føler liksom ikke at det er helt det samme som de på min egen alder.

Lenke til kommentar

Beklager at jeg er negativ, men hva er vitsen hvis hun du ikke klarer å ha en samtale med henne?

Uansett, bare fin ut hva hub liker snakk om det. Spør om henne, er altid digg når noen er intreserer seg.

Problemet er at sånne greier i grunn burde komme av seg selv, hvis ikke blir det fort falskt.

Ijen beklager min negative holdning.

Lenke til kommentar

Jenter mer modne en gutter ? Hva slags modne kvaliteter tenker du på da ? Jeg kjenner ivertfall ikke igjenn dette. Jeg er vel heller vant med det motsatte. Jenter bryr seg oftest mer om tilpasning en gutter. Siden flest folk er dumme blir jentene dermed dummere ettersom de tilpasser seg normene så godt de kan. Jenter kan i noen tilfeller ta støre avstand fra morsome påfun som ofte ses på som lit barnslig, men hvis vi beveger oss mot et høyere nivå av modenhet så vil jeg si det er flere menn.

Trådstarter hvorfor holder dere på hvis dere ikke har et godt sosialt forhold ? Høres veldig fuck friend ut. Jeg må inrømme at jeg har problemer med å se hva denne jenta ser i deg hvis du ikke greier å holde igang en konversasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...