Gå til innhold

Legge til tags ved emner

Anbefalte innlegg

En av de største problemene som gjentar seg på alle forum, er at samme spørsmål gjentar seg gang på gang ...

Det de fleste velger å svare med, er å si i fra til trådstarter, at du ville ha funnet fram til svaret ditt ved hjelp av å søke. På en hyggelig måte selvsagt. Men gjentagelse av spørsmål kan også ha andre grunner. Nettopp det at trådstarter ikke fant fram noe resultat på søket sitt.

Så til hva jeg vil fram til. Synes dere det ville ha vært en dum idé å kunne ha muligheten til å legge til tags ved forum emner? Alle kan bidra.

Håper jeg ikke driter meg ut med at dette spørsmålet har blitt tatt opp før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg stiller meg i utgangspunktet litt tvilende til dette. Nye funksjoner er det siste dette forumet trenger.
Jeg lurer litt på hvorfor du har denne innstillingen overfor nye funksjoner på generell basis, kunne du utdypet?

Når det gjelder selve forslaget, må jeg si at ideen er god, men tror nok dessverre det er å endre for mye i selve kjernefilene til IPB 2.3. Det er og en mulighet for at forumet oppgraderer til IPB 3 og det å utvikle noe eget før dette er klart bestemt tror jeg ikke vil være god bruk av ressurser.

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på hvorfor du har denne innstillingen overfor nye funksjoner på generell basis, kunne du utdypet?

De siste funksjonene har ikke falt i smak hos meg, så jeg og de som bestemmer tenker tydeligvis ikke likt. Ser da ikke hvorfor noe skal forandre seg med funksjonene som kommer. Med "de siste funksjonene" snakker jeg blant annet om rating av poster og "siste innlegg".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...