Gef Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 ikke kjøp radeon 9700 pro kjøp radeon 9700 n-pro nesten like bra men, 1000kr billigereLitt sent å si det nå når han har bestillt for flere dager siden... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Som nevnt tidligere: E7205 brikkesettet er overlegent for P4, så jeg ville gått for dette. Utsagn som dette er direkte pissprat og tull, jeg har selv testet disse opp mot hverandre og det samme har flere nettsteder bla hardware , og alle kommer til samme konklusjon PE kortet er bedre spesielt ved overklokking. At enkelte stivnakket skal påstå noe annet må vel vere at enten har de det selv og ikke vil innrømme at noe annet er bedre eller så vet de ikke hva de snakker om. Kjøpte selv E7205 (asus) med store forventninger skuffelsen ble derfor stor og kortet retunert, i tillegg er PE kortet mye rimeligere. PS, Gratulerer med ny maskin Lenke til kommentar
Choo Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Da har jeg satt sammen dataen og alt virker sånn passe. Men.. Jeg tror psu vifta var herpa, noen med suntek kabinett her som hadde problemer med den, og med og plassere 80mm vifta? En liten stund trodde jeg det bare var og sette in vifta og presse den opp, men nei, må jeg ta av hele den som holder 5,5"? Og på psu'en, må jeg koble den til med psu fan ledning? det stakk ikke ut noen så... Ble litt rart forklart men... MvH André. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Gode nyheter, for meg! Den var ikke herpa! Det var bare jeg som ikke hørte den! Og jeg fikk plass til 80mm vifta! woohoo! CsH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå