CaNaBiS Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hei! Jeg begynte nettop på mitt nye kabinett, nemlig en reisekoffert.. Dette er en slik liten sak med hjul å slikt.. Noen som har gjort dette før?? :wink: Lenke til kommentar
gecho Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Reisekoffert med hjul er nytt for meg, - skal du ha både PC og reisebagasje der samtidig? PC som monteres i en dokumentkoffert (uten hjul) eller liknende er mere vanlig. Jeg så et eksempel i fullakert mahogny og lyst tre, - den var helt rå. Jeg har planer om å montere i en minst mulig alu-koffert, - og bruke HK med integrert sjermkort og en liten strømforsyning for rack av plasshensyn. :wink: Men beskriv den reisekofferten med hjul litt bedre, - hva mer enn PC skal den romme? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Har målt nå. Den rommer hele dataen min + at jeg skal putte tastatur og mus der skjortene skal være.. (Plast rom).. Altså jeg skriver inn eksakte mål å slikt i mårra jeg.. Skal ta noen bilder også.. Dette er mere som en LAN Box... (Kommer artikkel på www.casemodd.com snart..) Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Denne må jeg sjekke, høres tøff ut 8) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Denne må jeg sjekke, høres tøff ut 8) joa, kommer noen bilder i mårra sikkert, å hele artikkelen kommer på hjemmesia mi! :wink: Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 joa, kommer noen bilder i mårra sikkert, å hele artikkelen kommer på hjemmesia mi! SweeeT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå