Gyr0 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg blir gal, har sett det før på nettet, men husker ikke navnet på det. Man fester slike vekter på armer og bein, så kan man f.eks jogge med det osv. Kan du fortelle meg hva det heter eller forteller meg hvor jeg kjøpe slike blir jeg taknemmelig! Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ankelvekter, mon tro? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Du er en knupp Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 hhaha, har selv kjøpt ankelvekter for beina og hendene fra XXL. Det er deilig å ta de av etter trening, du føler deg veldig lett... Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hva er vitsen med dem egentlig? Blir som å løfte vekter konstant på en måte? Er det meningen å trene styrke eller å bare bli lettere i bein og armer når man tar dem av? Tenker på å kjøpe selv. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hva er vitsen med dem egentlig? De er fine for å pådra seg slitasjeskader. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Hva slags slitasjeskader? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ser ikke muligheten for å få skader med de jeg.. Har du de på henda, så blir det bare som å løfte manualer på hele joggeturen.. Tviler på at man får slitasje i beina av de, blir jo som å ha tyngre sko. Ikke hørt om noen som har slitasjeskader av å gå/løpe med vernesko på jobb dagen lang.. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 hahaha, gnagsår kan man få i rævva av å sitte for mye og da så: p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå