Gå til innhold

Hodesett med støyreduskjon?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på utkikk etter et hodesett av typen man putter inn i øregangen. Aldri likt å plage andre med luden fra hodetelefoner man har over hodet. Altså med gummihetter av en eller annen type. Tenkte litt på Cresyn C750e, har hørt det skal være ganske bra. Men tenkte også å prøve noe med støyredusjon. Har noen få kriterier til hodesettet:

Design: Ikke mye viktig, bare det ikke er rosa

Støyreduskjon: Ja (men ikke hvis det går utover lyden)

Lyd: Veldig viktig

Pris: Det kan være det samme

3.5 mm mini-jack: Ja (skal bruke det til mobilen)

 

Noen anbefalinger?

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Veldig stor forskjell på støyreduksjon og støyISOLASJON. Ikke bland dem

 

Med tanke på prisen på de han legger ut tviler jeg på at noe i 2-3000 kroners klassen er noe. Hva med AKG K324P?

Lenke til kommentar
noen sånn skullcandy propper jeg har et sykt bra, hører ingenting rundt deg nesten og vis du har høyt på hører andre folk nesten ingenting

 

tror det er Skullcandy Ironbuds vis jeg ikke er helt på bærtur

Men er da lydkvaliteten bra syns du? Det er viktigere enn at de er støyisolerende syns jeg.

 

Hvis pris ikke er en faktor ville jeg satset på Ultimate Ears Triple.fi10 Pro. Det er trolig de beste pluggene man kan få i prisklassen 2000-3000 kr. Det finnes selvfølgelig enda dyrere propper hvis pris virkelig ikke spiller noen rolle, men forskjellen herfra og oppover er ikke veldig stor. De vil også sette betraktelig større krav til kilden.

Eh, okei. Pris ble plutselig en faktor. Ante ikke at det fantes så dyre hodetelefon- plugger. :)

 

Veldig stor forskjell på støyreduksjon og støyISOLASJON. Ikke bland dem

 

Med tanke på prisen på de han legger ut tviler jeg på at noe i 2-3000 kroners klassen er noe. Hva med AKG K324P?

De så greie ut de. ;) Har du de selv?

Lenke til kommentar
noen sånn skullcandy propper jeg har et sykt bra, hører ingenting rundt deg nesten og vis du har høyt på hører andre folk nesten ingenting

 

tror det er Skullcandy Ironbuds vis jeg ikke er helt på bærtur

 

 

Ja Lydkvalitet er på topp og proppene koster 200-300kr elns

 

anbefaler på det sterkeste, beste proppene jeg noen gang har hatt

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...