ShampooMacTavish Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Tenkte jeg skulle benytte meg av forumet her til å informere alle der ute som venter på Darkfall om at clanen Sanguis Argentum rekrutterer nye spillere Vi er en roleplaying clan med seriøse medlemmer. Vi har ingen aldersgrense, men man må oppføre seg med normal folkeskikk, og skrive godt. Vi er mercenaries, altså leiesoldater, og dreper folk, eskorterer, blir hyret inn av andre claner for større slag, osv. Du kan finne hjemmesiden her, og hvis du går inn på clan info finner du det du trenger å vite. Vi har rundt 50 medlemmer. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kunne veldig godt ha tenkt meg å bli med dere, men er fremdeles usikker på om jeg skal ha spillet. Etter å ha sluttet med WoW, og AoC ikke ble det helt store så er jeg veldig skeptisk til hvorvidt jeg skal bruke penger på dette med det første. Men høres ut som om dere har det veldig godt planlagt så langt iallefall, og det er det ikke mange klaner som har på et spill som enda ikke er sluppet! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Takk, Polvott, jeg vet at du innfrir kvalifikasjonene for å joine, hvertfall Du er hjertelig velkommen, og jeg forstår din skepsis. Men dørene er åpne, kontakt meg om det er noe. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg liker rollespilling når det kommer til spill og vil gjerne bli med dere. Jeg hadde uansett kommet til å rollespille uansett og tilogmed som en freelance leiesoldat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå