minim Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 HJELP! Jeg mangler en DVD-rom på maskinen min og skulle fått installert windows7 i løpet av helgen. Om det er noen på Lillehammer som er villige til å låne meg en slik hadde jeg vært veldig takknemmelig. Kan eventuelt bytte i diverse ddr-minne, to stk intel xeon 2,4ghz cpuer eller noen SCSI kontrollere/disker.. Obs. må være i Lillehammer eller i umiddelbar nærhet. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har faktisk en liggende. Befinner meg på Gjøvik. Har du noe ddr2-minne? Lenke til kommentar
minim Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har faktisk en liggende. Befinner meg på Gjøvik. Har du noe ddr2-minne? hmm.. det blir litt langt. Da er det nesten billigere å kjøpe en på expert i morgen Men jeg har kankje noen minne-brikker du kan få av meg en gang jeg er på gjøvik. Kan ikke garantere noe men skal sjekke i morgen. Jeg bruker dem ikke uansett... Send PM om du er intressert så husker jeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå