Krokanrull Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) og hvem vil vel det? edit. Passer ikke til alle antar jeg. Endret 19. januar 2009 av Krokanrull Lenke til kommentar
MSg Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Denne er perfekt, om du vil ha sånn sveis som på bildet: Alt sånt er perfekt hvis du vil ha sveis som på bildene.. Men det avhenger litt av håret og hårtypen også, kjære deg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Prøvde ein Sexy Hair voks sist eg var hos frisøren som eg likte godt, trur eg må prøve ein sånn. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Noen som har prøvd fudge her? Hadde ikke på frisøren jeg var hos sist. Jeg hadde den der Matte Hed, bare Matte Hed da, og slik jeg har skjønt det i ettertid så skal den brukes i tillegg til Fudge Hair Shaper? Den funka hvertfall dårlig. Men er sikkert bra. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Fudge suger lem. Har prøvd litt forskjellige saker fra dem, og alt var søppel. Lenke til kommentar
floww Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 jeg bruker fudge hair shaper, syns den gir en dritbra lukt og form på håret. den varer lett hele dagen, men det funker best hvis du bruker hårspray eller noe annet etterpå slik at den holder samma style hele dagen. den er myk så ikke forvent at den holder håret ditt rett opp ellerno. jeg bruker sebastian xtah roxx gelatine med den, funker som en drøm. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Renatien min holder ut dagen uten hårspray. Lenke til kommentar
floww Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 det gjør fudge og for all del mente bare at hvis du skal ha sånn fjortiss piggsveis så måtte du bruke hårspray elns. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 finn&gunnar Mud , kanonbra.. lukter jordbær"ish" Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Vaselin! Edit: Må legge med bilde. Endret 20. januar 2009 av Wixicy Lenke til kommentar
The King Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 KMS Molding Paste er chill =) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Prøvde nylig den sterkeste til Renati, Cement gel med 22 i styrke. Resultatet var litt skuffende. Håret blir knusktørkt og delt opp i små strå. Og til dere som har lyst til å si noe politisk korrekt, NEI, det handler ikke om hvordan du gjør det. Renati Strong Hold er ti ganger bedre, mest sannsynlig fordi det er en voks og ikke gele. Den lille fuktgheten den inneholder gjør at håret samler seg mer naturlig. Lenke til kommentar
Unlimited-_- Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Renati Strong Hold fungerer bra! : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå