genesis Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 (endret) . Endret 4. januar 2014 av genesis Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 jeg har svart på dette opptil flere ganger.... sok på poster av "ebso86" (meg) så finner du det du leiter etter! Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Det er ikke mulig å avinstallere Dx9 på den "vanlige måten". Eneste måten å få bort 9'en er å bruke systemgjenoppretting (tror jeg). D.v.s gjenopprette systemet til slik det var før. Gå inn på start - tilbehør og finn systemgjenoppretting. Velg "gjenopprett datamaskinen min til et tidligere tidspunkt". Systemet lager alltid automatisk kontrollpunkt før større forandringer. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 A: format C: Det er vel siste utvei...? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 A: format C: Det er vel siste utvei...? Jepp ! Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 letteste måten er å laste ned et program som gjennoppretter 8.1 fra XP cdn. Husker ikke linken i hodet men jeg har postet den tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå